بیمه تعاون

آلیانس آلمان الگوی بیمه تعاون برای ارائه خدمات بهتر

آلیانس آلمان الگوی بیمه تعاون برای ارائه خدمات بهتر
کدخبر : 586662

به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون ، صنعت بیمه هم مانند دیگر رشته‌های اقتصادی از مجموعه عوامل اقتصادی تأثیر می‌گیرد. شرایط کلان اقتصاد بر این صنعت تأثیر گذاشته و چه‌بسا پیش‌بینی‌پذیری را برای صاحبان صنعت بیمه دچار اختلال می‌کند. صنعتی که وظیفه‌اش کاهش ریسک ناشی از فعالیت‌های اقتصادی یا بلایای طبیعی برای مشتریان است، خود با ریسک‌های ریز و درشت و متنوعی مواجه است که باید برای مدیریت آنها برنامه داشته باشد.

یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون درباره اقدامات شاخص این مجموعه برای بخش تعاون گفت: شرکت بیمه تعاون به‌عنوان یک شرکت بیمه طراحی شده که به‌ویژه به بخش تعاون خدمات خوبی ارائه کند. در این سال‌ها باتوجه به همکاری‌هایی که با اتاق‌های تعاون استانی در کل کشور، اتاق تعاون ایران و همین‌طور اتحادیه تعاونی‌ها در تمام کشور داشته‌ایم، در تعدادی از این اتاق‌ها میز خدمت قرار داده و به برخی از این تعاونی‌ها نمایندگی اعطا کردیم.

با این همکاری‌ها، توانستیم بخشی از نیازهای بیمه‌ای بخش تعاون را برآورده کنیم. به گفته او این شرکت در کنار بخش تعاون به سایر بخش‌های اقتصادی اعم از بخش دولتی و خصوصی خدمات بیمه‌ای ارائه کرده است. در حال حاضر این شرکت در سراسر ایران شعبه و نمایندگی دارد و نزدیک به دو هزار نفر نماینده بیمه تعاون در بیمه‌های زندگی و غیرزندگی به هموطنان خدمات ارائه می‌کنند.شرایط خاص حاکم بر دنیا و شیوع بیماری‌های نوظهور نیز از نگاه مدیرعامل شرکت بیمه تعاون به دور نبوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: