مناطق آزاد

تاکید نمایندگان مجلس بر تقویت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور

تاکید نمایندگان مجلس بر تقویت مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
کدخبر : 586778

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از اجرای طرح جامع منطقه آزاد قصرشیرین خبر داد و گفت: مراحل انتخاب مدیرعامل و هیئت مدیره این منطقه نیز در دست انجام است تا هرچه سریع تر آغاز به کار این منطقه را شاهد باشیم.

حجت الله عبدالملکی در دیدار با شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب و احمد نادری عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه منطقه آزاد قصرشیرین از جمله مناطقی است که با توجه به همجواری با کشور عراق، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و قابلیت‌های ویژه‌ای دارد گفت: با اجرای طرح جامع منطقه و تعیین مدیران این منطقه؛ فضا برای جلب و جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی فراهم شده تا توسعه اقتصادی استان کرمانشاه شرایط بهتری داشته باشد.  

عبدالملکی در این دیدار ادامه داد: امکان واگذاری زمین برای انجام فعالیت‌های صنعتی در این منطقه وجود دارد که پس از طی مراحل قانونی این امکان برای فعالان اقتصادی فراهم خواهد شد.

گفتنی است دو نماینده حاضر در نشست نیز بر تقویت جایگاه دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برای اعمال حاکمیت موثر در حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تاکید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: