معرفی راهکارهای نوآورانه ال‌جی برای زندگی بهتر در نمایشگاه CES ۲۰۲۴

کدخبر : 589667

استفاده ال‌جی از هوش مصنوعی برای تبدیل شدن به شرکت راهکارهای زندگی هوشمند، به منظور گسترش و ارتقاء فضای زندگی و تجربه کاربری مشتریان

ال‌جی الکترونیکس (LG) از مشتریان خود از سراسر جهان دعوت می‌کند به کنفرانس خبری LG World Premiere این شرکت بپیوندند و از غرفه نمایشگاهی ال‌جی در نمایشگاه CES که در ژانویه پیش رو در شهر لاس وگاس برگزار خواهد شد بازدید نمایند. کنفرانس خبری ذکر شده که با تم "زندگی خود را بازآفرینی کنید" برگزار می‌شود، در ساعت ۸:۰۰ صبح (PST) ۸ ژانویه در مرکز همایش‌هایMandalay Bay آغاز خواهد شد.

مدیرعامل ال‌جی آقای ویلیام چو اولین نفری است که بر روی صحنه خواهد رفت و حیطه‌های کلیدی تمرکز این شرکت در سال ۲۰۲۴ به بعد را معرفی خواهد کرد. عناوین اصلی شامل تغییر ماهیت شرکت ال‌جی به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند و نحوه استفاده از هوش مصنوعی در گسترش و ارتقاء محیط زندگی و تجربه کاربری خواهد بود. کنفرانس LG World Premiere جزئیات بیشتری در خصوص معنای واقعی و دستاوردهای مورد انتظار از چشم‌انداز این شرکت برای کاربران را افشاء خواهد کرد.

محصولات پیشرفته رونمایی شده در کنفرانس خبری به زودی در غرفه نمایشگاهی ال‌جی در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ به نمایش گذاشته خواهند شد. بازدیدکنندگان می‌توانند در کنار بازدید از نمایشگرهای تحسین برانگیز، فن‌آوری‌های نصب حیرت‌آور و نمایش‌های تعاملی سرگرم‌کننده اطلاعات بیشتری را در خصوص چگونگی تأثیرگذاری نوآوری‌های این شرکت، در بهبود زندگی مصرف‌کنندگان در حیطه‌های مختلف شامل محصولات خانگی، تجاری و حمل‌و‌نقل کسب کنند.

کنفرانس LG World Premiere به صورت زنده از طریق وبسایت و کانال جهانی یوتیوب ال‌جی پخش خواهد شد.

# # #

شرکت ال‌جی الکترونیکس

ال‌جی الکترونیکس یک مبتکر جهانی در زمینه تکنولوژی و لوازم الکترونیکی مصرفی است که تقریبا در تمام کشورهای جهان حضور داشته و بیش از ۷۵۰۰۰ نیروی کار بین‌المللی دارد. چهار شرکت زیرمجموعه ال‌جی (راهکارهای تهویه مطبوع و لوازم خانگی، سرگرمی‌های خانگی، راهکارهای تجهیزات اتومبیل و راهکارهای تجاری) درمجموع طی سال ۲۰۲۰ فروشی بالغ بر ۵۶ میلیارد دلار را ممکن ساخته‌اند. ال‌جی یکی از تولید‌کنندگان پیشگام محصولات خانگی و تجاری است که دامنه وسیعی از محصولات همچون تلویزیون‌ها، لوازم‌خانگی، راهکارهای تهویه مطبوع، مانیتورها، ربات‌های سرویس‌دهنده، تجهیزات اتومبیل، برند اعلای LG SIGNATURE و برند هوشمند LG ThinQ را عرضه می‌کند که نام‌های آشنایی در سراسر جهان هستند. برای دریافت آخرین اخبار به www.LGnewsroom.com مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: