پست بانک

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست، پژوهشگر برگزیده وزارت ارتباطات شد

کدخبر : 589758

محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در دومین جشنواره ملی پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان پژوهشگر برگزیده را کسب و موفق به دریافت لوح و تندیس ویژه‌ی این جشنواره شد.

دومین جشنواره ملی پژوهشگران برتر حوزه فاوا با معرفی چهره برگزیده پژوهشی حوزه فاوا و پژوهشگر برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌های وابسته در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

بنابراین گزارش محمد رضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست به عنوان  پژوهشگر برگزیده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات موفق به دریافت لوح و تندیس ویژه ی این جشنواره شد.

در متن لوح پژوهشگر برگزیده با توشیح سید محمد رضوی زاده رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات  آمده است:

پژوهشگر برگزیده و تلاشگر ارجمند جناب آقای دکتر محمد رضا قادری گرکانی انتخاب جنابعالی را بعنوان پژوهشگر برگزیده شرکت ملی پست در جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۲ تبریک عرض می نمایم.

شایسته است از جنابعالی که با تلاش، نواندیشی و نوآوری خود به توسعه و ترویج علم و فناوری در کشور عزیزمان کمک نموده و در تحقق اهداف کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نقش موثری داشته اید، صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

 آرزومند توفیقات روزافزون و درخشش همیشگی جنابعالی در مسیر پژوهشگری و خدمت به ایران اسلامی بوده و امیدوارم با هم افزایی توانمندی های همه پژوهشگران فرهیخته عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات، افق روشنی درتحقق چشم انداز آینده کشور عزیزمان پدیدار آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: