مدیرعامل در جمع کارکنان بانک در استان قزوین

تحول ساختاری بانک صادرات ایران پس از افزایش سرمایه سرعت بیشتری خواهد یافت

کدخبر : 589832

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با رؤسای شعب و حوزه‌ بانک در استان قزوین بر جذب منابع پایدار، رعایت بهداشت اعتباری، رفع ناترازی شعب، تلاش برای وصول مطالبات، پرهیز جدی از تبدیل تعهدات به تسهیلات و اجرایی کردن تحول ساختاری بانک را مورد تاکید قرار داد و از برنامه‌های این بانک برای سرعت گرفتن اصلاحات در ساختار مالی خبر داد.

محسن سیفی در دومین سفر جامع استانی تیم مدیریتی این بانک، ضمن بازدید از برخی شرکت‌های تولیدی، بازدید از برخی شعب و دیدار با همکار جانباز بانک، با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت‌عامل بانک در جمع رؤسای شعب و حوزه‌ها و همچنین مدیران بانک در استان قزوین، ساختار مالی بانک در سنوات گذشته را تشریح و متذکر شد که برای رسیدن به جایگاه رفیع بانک باید چابک‌سازی و بهینه‌سازی در ارکان و شعب بانک با قدرت بیشتری عملیاتی شود و عقب‌ماندگی از تحول ساختاری با سرعت بیشتری جبران شود.

مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر رعایت بهداشت اعتباری و رعایت نسبت مصارف به منابع شعب، از راه‌اندازی پلتفرم بانکداری دیجیتال در ماه‌های پیش رو تا پایان سال خبر داد و تاکید کرد: با راه‌اندازی این پلتفرم باید شاهد خلوت‌شدن شعب بانک خواهیم بود.

او برگزاری مجمع افزایش سرمایه بانک و گذر از سختی‌های دریافت مجوزهای مختلف از مراجع گوناگون را یادآور شد و از افزایش چند برابری سرمایه بانک در پی عملیاتی شدن مراحل بعدی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها در ماه‌های پیش رو خبر داد.

او در بخش دیگری از سخنان خود اقدامات و برنامه‌های بانک برای امور رفاهی کارکنان از جمله مسائل درمانی و حل مشکل سهامداری بیمه سرمد را تشریح کرد.

قربان اسکندری، رئیس هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران نیز با تشکر از زحمات همکاران در این استان گفت: بانک صادرات ایران با توجه به تجربه بیش از هفت دهه خدمات مالی و بانکی سهم برجسته‌ای در تامین مالی زیرساخت‌های اقتصادی کشور داشته و امروز بانک صادرات ایران در استان قزوین با همکاری کارکنان پرتلاش خود، منشاء خدمات بسیاری به اقتصاد و مردم این استان است.

مهدی اقبالی‌راد، عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در این نشست با تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی این استان، گفت: استان قزوین شهرک‌های صنعتی مختلف و یک شهر صنعتی دارد که صنایع مختلفی را گرد هم آورده و فرصت بسیار مناسبی برای بازاریابی است و باید از این ظرفیت به ویژه واحدهای ارزی در مناطق صنعتی این استان استفاده کرد. باید از تامین مالی شرکت‌های بزرگ از ظرفیت بازار سرمایه از جمله اوراق صکوک و اوراق گام نیز کمک گرفته شود.​


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: