به همت شرکت تحقیق و توسعه فناوری‌های خودرو (جتکو) برگزار می‌شود

وبینار رایگان «دینامیک خودرو؛ طراحی سیستمی و فناوری‌های نوین»

کدخبر : 590301

چهارمین نشست از سلسله نشست‌های تخصصی راهکارهای فناوری در صنعت خودرو با عنوان کلینیک فناوری خودرو، به صورت رایگان برگزار می‌شود.

این وبینار سه‌شنبه پنجم دی ماه با موضوع «دینامیک خودرو؛ طراحی سیستمی و فناوری‌های نوین» به صورت آنلاین برگزار می‌شود. در این وبینار چگونگی عبور هر شاخه طراحی اعم از کارکرد، کنترل، سازه، ایمنی، آلایندگی، مکانیزم، آیرودینامیک، دوام و کیفیت از مسیر دینامیک خودرو تشریح خواهد شد. دینامیک خودرو سلطه خود را بر تمامی مراحل فرآیند طراحی، با احاطه بر عملکرد مگاماژول‌های خودرو دیکته می‌کند و با نگاه به اندرکنش میان سامانه‌‌های اصلی خودرو و الزامات طراحی، اطمینان حاصل می‌کند که تمامی اهداف برای نیل به یک محصول کارا، آسوده و بهینه برآورده شده است.

رهاورد دانش دینامیک خودرو برای مهندسان خودرو توانایی همانندسازی خودرو و زیرسیستم‌های آن و بررسی اثر پارامترهای گوناگون خودرو بر کارکرد کلی آن است. از سوی دیگر ارتباط زیادی با خواست خریدار خودرو داشته و با دیدگاه اقتصادی می‌توان گفت که این دانش، بیان ریاضی خواست مشتری (راحتی، ایمنی و عملکرد خوب) از خودرو است.

در این نشست علاوه بر امکان پرسش و پاسخ، نیازهای فناورانه گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه‌های مرتبط نیز اعلام خواهد شد.

در این وبینار سرفصل‌هایی همچون مبانی دینامیک خودرو (کارکرد، فرمان‌پذیری، سواری)، الزامات طراحی خودرو و فرآیند طراحی، مگاماژول‌های پلتفرم (زنجیره توان، ترمز، تعلیق و فرمان عملکردی و سیستم‌های کنترل خودرو (کنترل پایداری، فرمان برقی و خودگردانی، پرهیز از تصادف، سواری پویا) بررسی می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی اینترنتی https://yun.ir/۰uds۲۹ در این وبینار شرکت کنند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: