بانک توسعه صادرات ایران

پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن

کدخبر : 590918

هر روزِ تقویم سالانه، رنگ و بویی دارد اما یکی از صفحات آن بوی یاس می‌دهد و نام نامی زن را بر پیشانی خود حک نموده است.

همان‌گونه که اوصاف اولیای حق به گفتگو ممکن نیست، نمی‌توان در باب فخرالنساء عالم، نور چشم رسول مهربانی‌ها و شان نزول سوره کوثر نیز به آسانی سخن گفت مگر آن که سرچشمه لطف ایشان، گره از زبان قاصر بشر بگشاید تا حرفی از آن هزاران در حکایت ما جاری شود.

روز زن، بهانه‌ای مقدس است برای یادآوری حقیقتی ماندگار از جنس تاب‌آوری بانویی که در خانه کوچکش هم مردانی را پروراند که آبروی عشقند و هم دختری را تربیت کرد که هنوز جهان هستی، پیام‌آوری چون او به خود ندیده است.

امروز مسیر پیمودن راه حق، روشن و نمایان است و می‌توان از دامان زن به معراجی رسید که از آن به عنوان رشک تمامی فرشتگان یاد کرده‌اند.

بر خود می‌بالیم که پروردگار بی‌همتا ما را از منتظران ظهور مردی قرار داده که از نسل زنی است که تمامی کوچه‌ها و خیابان‌های این سرزمین را از بوی یاس، لبریز کرده است.

ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها به همکاران محترم به ویژه بانوان همکار در بانک توسعه صادرات امیدوارم با الگوسازی از حضور محسوس بانوی دو عالم در عرصه‌های مختلف زندگی و بهره‌گیری از خصال بی‌مثال ایشان، نخست در راه خودسازی و سپس در طریق معماری خانواده و جامعه، قدم‌های موثری بردارند.

ضمن ادای احترام به مقام رفیع بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره یکی از بهترین‌هایِ خلق خدا و محبان راستینِ حضرتش، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مجدداً این میلاد خجسته و مبارک را به محضر امام زمان (عج)، نایب بر حق ایشان و ملت شریف ایران تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه ایزد منان، برای خانواده بزرگ بانک توسعه صادرات ایران سربلندی و عزت روز افزون آرزومندم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: