دکتر سبحانیان در حاشیه آزمون تعیین سطح ماموران مالیاتی گفت؛

شناسایی و ارتقاء کارکنان با دانش، پر تلاش و دغدغه مند در دستور کار سازمان امور مالیاتی

کدخبر : 591045

رئیس کل سازمان امور مالیاتی با حضور در یکی از حوزه های برگزاری آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سال 1402 با تعدادی از همکاران از نزدیک گفتگو کرد.

 آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سال ۱۴۰۲ صبح روز جمعه ۱۵ دی‌ماه سال جاری با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور براساس پست‌های سازمانی کارکنان سازمان امور مالیاتی در سه سطح به صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد.

دکتر سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با حضور در دانشگاه صنعتی شریف یکی از حوزه های برگزاری آزمون‌ تعیین سطح مأموران مالیاتی، ضمن بازدید از نحوه برگزاری آزمون‌، با تعدادی از همکاران گفتگو و از نزدیک در جریان مطالبات و خواسته های آنها قرار گرفت. 

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه این بازدید در گفتگو با رسانه مالیاتی ایران گفت: امروز هم از نظر تحول نظام مالیاتی و هم از نظر تأمین درآمدهای کشور، تکالیف سنگینی بر عهده سازمان و همکاران است، که باید همکاران دانش تخصصی لازم برای تحقق این اهداف مهم را داشته باشند. 

دکتر سبحانیان با بیان اینکه موفقیت های نظام مالیاتی نتیجه تلاش همکارانی است که در ادارات مالیاتی سراسر کشور تلاش می کنند، گفت: یکی از راهبردهای اصلی نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید، توجه و تحقق مطالبات کارکنان، هم از نظر بهبود معیشت و هم از نظر آموزش و ارتقاء سازمانی است که برگزاری کارگاه های آموزشی و آزمون تعیین سطح در همین راستا انجام می شود. 

دکتر سبحانیان با تأکید بر اینکه، باید کارکنانی که دغدغه مندانه برای تحقق اهداف سازمانی تلاش می کنند و از نظر تخصصی نیز افرادی بادانش هستند را در اولویت انتصاب و ارتقاء قرار داد، اظهار داشت: یکی از مولفه های شناسایی این افراد برگزاری آزمون تعیین سطح ماموران مالیاتی است. 

وی شناسایی همکاران مستعد از طرق مختلف را یکی از برنامه های سازمان دانست و تصریح کرد: آزمون تعیین سطح به منظور سنجش میزان تخصص، دانش و مهارت مأموران مالیاتی و با هدف تعیین سطح نیاز آموزشی ایشان برگزار تا از این طریق، شایستگی‌ها و توانمندی‌های حرفه‌ای و تخصصی کارکنان مالیاتی جهت ارتقا پست سازمانی مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد.

گفتنی است بالغ بر ۱۵ هزار و دویست نفر از کارکنان مالیاتی در سراسر کشور، امسال شرایط حضور در آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی کشور را داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: