نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

منطقه ویژه پارسیان و سواحل مکران دو بال توسعه ای هرمزگان هستند

کدخبر : 591179

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اعلام کرد: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در غرب استان و توسعه سواحل مکران در شرق استان به عنوان دو بال توسعه ای هرمزگان هستند.

 ایمیدرو، محمد عبادی زاده در بازدید از این منطقه اقتصادی افزود: چهار سال گذشته سفری به پارسیان و منطقه ویژه داشتم، امروز که مجددا به منطقه ویژه آمده ام تغییرات گسترده و رشد قابل توجهی را می بینیم که این امر حاصل تلاش و زحمات مدیران این مجموعه است.

وی عنوان کرد: با راه اندازی و تکمیل بندر پارسیان در آینده نزدیک شاهد ایجاد دو بندر بزرگ هم سطح بندر شهید رجایی در هرمزگان و کشور خواهیم بود که می تواند نقش موثری در مبادلات تجاری و اقتصادی کشور ایفا کند.

وی افزود: جامعه محلی، نقش مهمی در پیشرفت و توسعه کشور دارد و یکی از نقاطی که جامعه محلی را می توان به آن نزدیک کرد؛ بخش های مولد است. در این زمینه بانک اطلاعاتی از افراد فاقد اشتغال آماده شود و این افراد در آن بانک ساماندهی شوند.

به گفته نماینده ولی فقیه در هرمزگان، نقش شرکت های دانش بنیان یک نقش کم نظیراست و ارتباط هرچه بیشتر با این شرکت ها باعث توسعه منطقه ویژه می شود.

آیت الله عبادی زاده همچنین ارتباط دانشگاه با صنعت را مهم شمرد و بیان داشت: حلقه های ارتباطی منطقه ویژه با دانشگاهای بزرگ کشور و خارج کشور شکل گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: