بنیاد علوی

۱۲ اقدام بنیاد علوی در حوزه سلامت و درمان مناطق محروم شادگان

کدخبر : 591280

دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شادگان گفت: نزدیک به 95 میلیارد ریال اعتبار برای بیش از 12 اقدام در حوزه سلامت و درمان مناطق محروم شهرستان شادگان تامین شده است .

جعفر سلطانی در گفت‌وگو با مرکز روابط عمومی و رسانه بنیاد علوی، افزود: اهدای یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهید معرفی زاده به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال، اهدای ۹۷ قلم تجهیزات پزشکی به این بیمارستان و اهدای ۵ هزار و ۶۴۸ بسته برای مادران باردار و شیرده (توزیع سبد معیشتی در ۷ مرحله) با تخصیص ۳۴ میلیارد ریال از جمله این اقدامات است.

سلطانی افزود: همچنین اهدای ۱۳۴ قلم تجهیزات توان بخشی فردی به بیماران نیازمند با تخصیص ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار، اجرای ۱۱۰ طرح یاوران سلامت (سفیرسلامت) با اعتبار ۷۲۰ میلیون ریالی، اجرای ۵۰ فقره طرح سلامت علوی با هدف مساعدت مالی به بیماران نیازمند و اختصاص ۵۸۰ میلیون ریال اعتبار به این طرح از جمله اقدامات انجام شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه اقدامات بنیاد علوی در حوزه سلامت و درمان در شادگان همچنین می توان به اهدای ۶ دستگاه تجهیزات پزشکی به مرکز جامع سلامت دارخوین با اعتبار ۲ میلیارد ریال، یک مورد بهسازی پانسیون بیمارستان شهید معرفی زاده با یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال نیز اشاره کرد.

سلطانی عنوان کرد: حمایت و پشتیبانی از ۳ گروه جهادی برای خدمت به محرومان با اختصاص ۲ میلیارد ریال اعتبار، توزیع ماسک در سطح شهرستان، هدیه به پرستاران در ایام کرونا و هدیه روز پرستار به پرستاران بیمارستان شهید معرفی زاده از جمله اقدامات نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در مناطق محروم شادگان در استان خوزستان است.

بنیاد علویبنیاد علویبنیاد علوی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: