مدیران خودرو

حضور پرقدرت مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو تبریز

کدخبر : 591388

​بازار نمایشگاه های خودرو طی ماه های گذشته در کشور داغ بوده است و شاهد برگزاری نمایشگاه هایی در شهرهای تهران، اصفهان و اهواز بوده ایم. این بار نوبت شهر زیبای تبریز بوده است که میزبان بزرگان صنعت خودرو و علاقمندان باشد. نمایشگاه بین المللی خودرو اهواز در تاریخ 12 الی 15 دی ماه 1402 برگزار شد و شاهد رقابت خودروسازان برتر کشور در نمایش محصولات خود بود

 

شرکت مدیران خودرو به همراه هر سه برند خود در این رویداد حضور پیدا کرد. در بخش ام وی ام شاهد حضور خودروهای آریزو۵ اسپرت، ایکس ۵۵ پرو، ایکس ۲۲ پرو و ایکس ۳۳ کراس بود. طراحی خودرو ایکس ۳۳ کراس به گونه ای است که مورد توجه و اقبال بیشتر مشتریان بانو قرار گرفته است و نظرسنجی های انجام شده گواه این ادعاست.

از طرف دیگر خودرو آریزو ۵ اسپرت که به عنوان یک خودرو سدان پرشتاب شهری محسوب می شود و طی روزهای اخیر توسط گروهی از رسانه های حوزه خودرو در استان خوزستان مورد بررسی میدانی قرار گرفت نیز به منظور بازدید عموم در نمایشگاه قرار گرفته است.

خودروهای ام وی ام به گونه هستند که مناسب تمام اقشار جامعه از جوانان تا خانواده می باشد و این خودروساز سعی کرده تا رضایت خانواده های ایرانی را سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: