رصد بازار خودروهای داخلی

​بازگشت آرامش به بازار خودرو | جدول

کدخبر : 591390

پس از چندروز پرهیجان قیمت خودرو در بازار ، امروز شاهد بازگشت آرامش نسبی به بازار خودروهای داخلی بودیم. بطوریکه اغلب پرطرفدارهای ایران خودرو امروز در کنار رشد با افت و ثبات در بازار قیمت گذاری شدند

به گفته فعالان بازار خودرو امروز ایران خودرویی‌ها با نوسان در بازار قیمت گذاری شدند و با این شرایط برخی خودروها رشد قیمت را تجربه کردند و برخی دیگر با افت و ثبات در بازار قیمت‌گذاری شدند.

تغییر قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که دلار امروز شکل ثابت داشت و به گفته فعالان بازار با نرخ روز گذشته در بازار معامله شد.

نکته جالب در بازار امروز به قیمت‌گذاری در خانواده دنا باز می گردد، بطوریکه «دنا پلاس ۶ دنده توربو» در بازار رشدی ۸۵ میلیونی داشت و در مقابل «دنا پلاس توربو اتوماتAT » در بازار با کاهش ۸۳ میلیونی قیمت‌گذاری شد.

 

قیمت محصولات ایران خودرو

 در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS۸»، «تارا اتوماتV۲»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT » مورد ارزیابی قرار گرفت.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۵۱۰ میلیون تومان  قیمت‌گذاری شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت. اما «هایما S۸ پلاس» که روز گذشته رکورد بیش از ۱۰۰ میلیونی را تجربه کرده بود امروز با کاهش ۱۰ میلیونی در بازار یک میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می‌دهد در میان ایران خودرویی‌ها «تارا اتوماتV۲» هم امروز افت ۵ میلیونی داشت و در بازار ۸۳۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌دهد در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «دنا پلاس ۶ دنده توربو» ۸۳۵ میلیون تومان قیمت خورد و افت ۸۵ میلیونی را تجربه کرد، اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد ۸۳ میلیونی در بازار ۹۱۵ میلیون تومانی شد. بررسی‌‌ها همچنین نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار بدون تغییر ۶۸۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: