هلدینگ ماهان

حضور هلدینگ ماهان و شرکت‌های تابعه در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران

کدخبر : 591845

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با محوریت بومی سازی از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در محل برج میلاد تهران برگزار شد.

 هلدینگ ماهان پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با حضور فعال و پررنگ هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان و شرکت‌های زیرمجموعه شامل ماهان سیرجان، احیا استیل فولاد بافت و فولاد صنعت بناب از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۱ دی ماه ۱۴۰۲ در محل برج میلاد تهران برگزار شد.

در این رویداد از کارنامه فولاد بناب در حوزه بومی‌سازی در جشنواره فولاد رونمایی شد و گزارش عملکرد این مجتمع مورد بررسی و تقدیر قرار گرفت.

شایان ذکر است این رویداد با هدف بهم‌رسانی تولیدکنندگان و تأمین کنندگان در زنجیره آهن و فولاد کشور و افزایش سهم تأمین داخلی در فولاد و صنایع معدنی و با رویکرد تخصصی بومی سازی زنجیره آهن و فولاد، توسعه تکنولوژی، انتقال دانش فنی، بررسی نیازها و فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل و حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود. اهداء لوح به همراه تقدیر از سازندگان داخلی برگزیده با حضور مدیران عامل، مقامات و مسئولین به همراه رونمایی از دستاوردهای ساخت داخل و فناورانه زنجیره آهن و فولاد از دیگر برنامه های این جشنواره بود.

گفتنی است غرفه این هلدینگ در این رویداد میزبان مدیران ارشد کشوری از جمله دکتر علی آقامحمدی رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و مهندس موثقی نیا رئیس هیأت عامل ایمیدرو بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: