دوم بهمن ماه از سوی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود؛

همایش شرکت های برتر ایران

کدخبر : 591976

همایش بیست و ششمین دوره رتبه بندی شرکت های برتر ایران(IMI-100) دوم بهمن ماه سال جاری توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

 سازمان مدیریت صنعتی ، همایش شرکت های برتر ایران در سال ۱۴۰۲ روز دوم بهمن ماه  در سالن همایش های سازمان صدا و سیما با حضور مقامات کشوری و مدیران شرکت های بزرگ و برتر کشور برگزار می شود.

رتبه بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور از سال ۱۳۷۷ آغاز شده و همه ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می شود و در سال جاری بر مبنای ۳۳ شاخص و با صحت سنجی اطلاعات شرکتها به منظور شکل گیری فضای رقابتی در حوزه اقتصاد صورت می پذیرد. میزان فروش، سود آوری، صادرات،شاخص های بهره وری، تعداد کارکنان، نقدینگی و ارزش بازار برخی از شاخص هایی هستند که در روند رتبه بندی IMI-۱۰۰ مورد ارزیابی قرار گرفته است. رتبه بندی شرکت های برتر با ارزیابی شرکت های ایرانی شامل شرکت های دولتی و خصوصی ، همچنین شرکت های بورسی و غیر بورسی، بر اساس۳۳ شاخص صورت می پذیرد و اطلاعات آماری حاصل از ارزیابی شاخص ها به منظور بررسی آخرین وضعیت برترین بنگاه های اقتصادی کشور قابل تحلیل خواهد بود. رتبه بندی سالانه سازمان مدیریت صنعتی با الهام از رسالت سازمان در جهت فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید پیرامون بنگاههای اقتصادی و ترسیم فضای روشنتری از کسب و کار در فضاهای تخصصی و عمومی کشور صورت می پذیرد. گفتنی است بیست و ششمین همایش رتبه بندی شرکت های برتر ایران، دوم بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح در سالن همایش های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: