لوتوس پارسیان

سود صندوق لوتوس پارسیان پرداخت شد

سود صندوق لوتوس پارسیان پرداخت شد
کدخبر : 592064

سود سرمایه‌گذاران صندوق لوتوس پارسیان برای دی ماه 1402، پرداخت شد.

 

 تامین سرمایه لوتوس پارسیان، سود دوره ۳۰ روزه منتهی به ۲۵ دی ۱۴۰۲ صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان معادل  ۲۳.۰۸ درصد سالانه، امروز دوشنبه مورخ ۲۵ دی ۱۴۰۲- به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

سود صندوق لوتوس پارسیان در دوره دی ماه برابر ۱.۸۹۷ درصد بازدهی طی دوره و معادل ۱۸,۹۷۰ ریال سود برای هر واحد سرمایه‌گذاری است. مبلغ کل سود واریز شده دی ماه صندوق لوتوس پارسیان بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد ریال است که به ازای بیش از ۵۸۵ میلیون واحد سرمایه‌گذاری حاصل شده است.

زمان واریز سود به حساب

درخصوص زمان واریز سود به حساب بانکی سرمایه‌گذاران،‌ توجه به این نکته اهمیت دارد: سود همه سرمایه‌گذاران توسط صندوق لوتوس پرداخت شده است و چنانچه سرمایه‌گذار حساب بانک پارسیان خود را در پرتال لوتوس معرفی کرده‌ باشد، سود صندوق در لحظه‌ی پرداخت، به حساب او واریز می‌شود ولی چنانچه حسابی غیر از بانک پارسیان برای صندوق معرفی کرده باشید، پرداخت مشمول چرخه بین بانکی است و با توجه به زمان‌های مقرر در سیستم بانکی، مبلغ سود در حساب شما قرار خواهد گرفت.

تاریخچه پرداخت سود

صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری درآمد ثابت و با پیش‌بینی سود است که از سال ۱۳۹۱ فعالیت می‌کند. مواعد پرداخت سود در صندوق لوتوس ماهانه و تاریخ اعمال سود صندوق ۲۵ام هر ماه است. بر طبق امیدنامه، مدیر صندوق مجاز است تا ۲ روز کاری بعد از اعمال سود، سود را به حساب سرمایه‌گذاران واریز کند اما با توجه به تمهیدات فراهم شده در جهت جلب رضایت حداکثری سرمایه‌گذاران توسط مدیر صندوق، در این دوره نیز همانند سه دوره قبل (مهر، آبان و آذر ۱۴۰۲)، سود در همان روز اعمال  (۲۵ام) محاسبه و به حساب سرمایه‌گذاران واریز شد.

برآورد سود ماه‌های آتی

صندوق سرمایه‌گذاری لوتوس پارسیان برآورد می‌کند تا پایان دوره منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۲ نیز سود ۲۳ درصد اسمی (معادل ۲۵.۶ درصد مؤثر) سالانه کسب و پرداخت کند این درحالی است که مدیر صندوق همواره حداقل سود قابل دستیابی را پیش‌بینی و اعلام می‌کند و سعی دارد سودی بیش از این برای سرمایه‌گذاران صندوق رقم بزند.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: