پتروشیمی بوعلی سینا

تندیس بلورین چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به شرکت پتروشیمی بوعلی سینا رسید

کدخبر : 592168

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا موفق به دریافت تندیس بلورین چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

در این آیین که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی رئیس خزانه ایران و روسای مالی شرکت‌های مختلف برگزار شد؛ شرکت پتروشیمی بوعلی سینا موفق به دریافت تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

محمد رحیمی پور مدیر مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا این موفقیت را حاصل تلاشهای همه ی همکاران شرکت و در رأس آن مدیر عامل دانستند و فرمودند: در ارزیابی صورت گرفته بیش از ۳۰ معیار ارزیابی مالی وجود داشت که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا توانست به لطف خداوند و تلاش نیروهای انقلابی آن مجموعه حداکثر امتیاز را کسب نماید.

رحیمی پور افزود: از سال ۹۷ تا کنون شرکت پتروشیمی بوعلی سینا همواره در خوراک، تولید، فروش، درآمد، سود روند افزایشی را داشته است. بعنوان مثال در سود شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۹۷ مبلغ ۲۲۶ میلیارد تومان ، ۹۸ مبلغ ۸۳۶ میلیارد تومان ، ۹۹ مبلغ ۲۱۶۰ میلیارد تومان، ۱۴۰۰ مبلغ ۳۶۴۷ میلیارد تومان، ۱۴۰۱ مبلغ ۸۰۷۴ میلیارد تومان و در نه ماهه سال جاری به سود ۹۰۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

رحیمی پور ضمن تبریک و تقدیر و تشکر از مدیرعامل و همه همکاران مالی و غیر مالی آرزوی موفقیت روزافزون و سرآمدی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در تولید و فروش و درآمد را از خداوند منان داشتند.

گفتنی است که شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با نماد بوعلی(در کدال) در عملکرد ۹ ماهه خود بالغ بر ۳۸.۹۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به مشابه سال قبل ۷ درصد رشد داشته است و این شرکت امیدوار است که به لطف تمام همکاران و متخصصین داخلی خود شاهد پیشرفت و رشد روز افزون آن شرکت در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: