بانک ملی ایران

گام های استوار بانک ملی ایران در مسیر پیاده سازی مدیریت دانش

کدخبر : 592295

صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به عنوان نماینده بانک گواهی شایستگی در مدیریت دانش را از دبیر دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش دریافت کرد.

دوازدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش با حمایت این بانک در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی،با حضور اساتید و پیشکسوتان علم مدیریت به مدت دو روز برگزار شد و بانک ملی ایران پس از ارائه تجربیات خود در خصوص پیاده سازی مدیریت دانش در این کنفرانس با رای داوران گواهینامه شایستگی را دریافت کرد.

مهدی سوهانیان رئیس اداره کل آموزش بانک در این همایش گفت:بانک ملی ایران نسبت به مدیریت دانش اهتمام جدی دارد و این مقوله با دستور مدیریت ارشد بانک بازطراحی شده و مورد حمایت ویژه قرار گرفته است.

سوهانیان با ارائه مقاله ای با عنوان ” هوش مصنوعی،مرزی نو در مدیریت دانش” گفت: نظام بانکی کشور پهنه و وسعت زیادی دارد و در چنین پهنه ای،وجود هوش مصنوعی،نه یک اختیار که یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

سوهانیان بیان کرد: نظام بانکی مبتنی بر چهار بخش ارتباط با مشتری،منابع انسانی،مدیریت ریسک و بازاریابی است و در همه این بخش ها هوش مصنوعی می تواند ظرفیت های جدیدی مانند تشخیص تقلب مالی،تجزیه و تحلیل مالی،تسهیل پذیره نویسی، مدیریت آموزش و…را به وجود آورد و موجب ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان شود.

همچنین تجربیات بانک ملی ایران درباره پیاده سازی مدیریت دانش توسط کارشناسان اداره کل آموزش در پنل های تخصصی این همایش تشریح شد و توسط اساتید دانشگاه و علاقمندان دانشگاهی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در این همایش اساتیدی از دانشگاه های ایران و جهان با ارائه مقالات علمی پرداختند و درباره مدیریت دانش، بحث و تبادل نظر کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: