عضو هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی اعلام کرد:

برگزاری مزایده املاک تحت اختیار سازمان اموال تملیکی در ۲۱ استان به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال

کدخبر : 592635

عضو هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی گفت: این سازمان در مزایده عمومی و سراسری ۱۱۴۷ اموال غیرمنقول خود ۴۵۸ باب از املاک و مستغلات تحت اختیار خود را به فروش می گذارد؛ ارزش این املاک که در 21 استان قرار دارند بیش از 30 هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

عضو هیئت مدیره سازمان اموال تملیکی گفت: این سازمان در مزایده عمومی و سراسری ۱۱۴۷ اموال غیرمنقول خود ۴۵۸ باب از املاک و مستغلات تحت اختیار خود را به فروش می گذارد؛ ارزش این املاک که در ۲۱ استان قرار دارند بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، " علیرضا نورنژاد " اضافه کرد: ۲۱ استان کشور در این مزایده شرکت دارند که املاکی با کاربری های تجاری، مسکونی، زراعی، صنعتی و باغات را برای خرید مزایده گذاران در معرض فروش قرار داده اند.

وی ادامه داد: ارزش این املاک ارائه شده بیش از سی هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی با این توضیح که عموم مردم می توانند در این مزایده از ۲۶ دیماه شرکت کنند، اضافه کرد: مردم به مدت ۱۲ روز و تا هفتم بهمن ماه فرصت ارائه پیشنهاد در سامانه تدارکات الکترونیک دولت(ستاد) به نشانی www.setadiran.ir را دارند.

وی در تشریح شاخص ترین املاک ارائه شده در این مزایده، گفت: دو قطعه زمین به مساحت افزون بر ۸/۵ هکتار با کاربری صنعتی در استان مازندران و دیگری بالغ بر ۱۹ هکتار در حریم شهر تهران در مزایده ۱۱۴۷ در معرض فروش گذارده شده اند.

نورنژاد در بخش دیگری از صحبت خود، اظهار داشت: بنا به شرایط مندرج در اطلاعیه های این مزایده، برخی از املاک به صورت نقد و اقساط به برندگان واگذار خواهد شد که افراد می توانند با مراجعه به سامانه یاد شده، اطلاعات بیشتر دریافت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: