پتروشیمی بوعلی سینا

درخشش پتروشیمی بوعلی سینا در تازه ترین رده بندی ۱۰۰-IMI با رتبه نخست در بهره وری

کدخبر : 592728

بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس توانست رتبه نخست بهره وری کل عوامل را در میان ۵۰۰ شرکت برتر ایران از آن خود کند.

بر اساس نتایج بیست و ششمین دوره رده بندی ۱۰۰-۱۱ طبق عملکرد مالی شرکتها در سال ۱۴۰۱ در بین شرکتهای گروه پتروشیمی رتبه اول از نظر بهره وری کل عوامل را در بین ۵۰۰ شرکت برتر ایران از آن خود کند.

عملکرد شرکت در ۹ ماهه منتهی به آذر حاکی از آن است که، پتروشیمی بوعلی ۱۰۵۰۰ میلیارد تومان در ۹ ماهه سود کسب کرده است.

این در حالی است که بوعلی در ۹ ماهه بیش از ۱۳۲ درصد سود سال ۱۴۰۱ را به دست آورد و سود خالص شرکت نسبت به دوره مشابه سال قبل ۸۳ درصد رشد داشته است.

شرکت در ۹ ماهه سال جاری حدود ۸۰ درصد ظرفیت اسمی خود را تولید کرده و مقدار تولیدات شرکت در ۹ ماهه امسال ۶۷ درصد تولید سال ۱۴۰۱ را پوشش داده است .

در این همایش ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور که نقش مهمی در رشد تولید، اشتغال‌زایی، صادرات، فروش و توسعه اقتصادی کشور داشتند. توسط سازمان مدیریت صنعتی مورد ارزیابی قرار گرفتند و نتایج آن اعلام شد.

در این آئین که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر اقتصاد، مقامات اقتصادی و صنعتی کشور و همچنین مدیران و صاحب‌نظران اقتصادی و صنعتی برگزار شد. اردلان صداقت‌زاده قائم‌مقام مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، تندیس رتبه اول بهره‌وری کل عوامل در گروه پتروشیمی را دریافت کرد.

صداقت‌زاده گفت: شرکت پتروشیمی بوعلی سینا از سال ۹۸ تا کنون همواره در تولید، فروش، صادرات، درآمد و سود افزایشی بوده است.

قائم‌مقام مدیرعامل افزود: با ورود به بازار سرمایه و بورسی شدن شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۹۹، با توجه به این افزایش‌های صورت‌گرفته سودهای قابل‌توجهی برای سهام‌داران تاکنون همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به این رتبه پر افتخار و ارزشمند که حاصل تلاش مدیری هوشمند و کارکنانی خدوم و تلاشگر در بخش‌های مختلف فنی و غیرفنی بوده است را به خانواده شرکت پتروشیمی بوعلی سینا تبریک می‌گویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: