بیمه مرکزی

رویداد معرفی دستاوردهای شبکه بانکی در تامین مالی شرکت های دانش بنیان برگزار شد

کدخبر : 592980

از شرکت های برتر دانش بنیان و نهادهای مالی فعال در حوزه تامین مالی، تقدیر شد.

با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بیمه مرکزی، رییس مرکز استراتژی ریاست جمهوری،رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و تنی چند از مقامات اقتصادی و مدیران عامل بانک های کشور از شرکت های برگزیده در حوزه فناوری و دانش بنیان، قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، دکتر احسان خاندوزی _ وزیر امور اقتصادی و دارایی _ با اشاره به اهمیت نهادهای پولی و مالی در ارتقای سطح علمی و اجرایی شرکت های دانش بنیان و فناور از شبکه بانکی و بیمه ای درخواست کرد تا با بهره گیری از ابزار تسهیلات و تضامین و پوشش های متناسب با ریسک های موجود، حمایت خود را از زیست بوم فناوری و نوآوری گسترده تر کنند.

شایان ذکر است در این آیین که مدیران ارشد اکوسیستم دانش بنیان و مسئولان ارشد بیمه و بانک حضور داشتند از گزارش زیست بوم شرکت های دانش بنیان برای چهارمین سال پیاپی رونمایی شد.

گفتنی است دکتر علی استادهاشمی _ رئیس کل بیمه مرکزی _ در کنار دکتر احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر مصطفی زمانیان رییس مرکز استراتژی های ریاست جمهوری، دکتر محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر مسئولان ارشد  از برگزیدگان، تقدیر به عمل آوردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: