مرتضوی در جلسه هماهنگی ستاد اجرایی یوم الله ۲۲ بهمن خبر داد؛

​قدمگاه امام و انقلاب آماده میزبانی در یوم الله ۲۲بهمن

کدخبر : 593080

​در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نشست هماهنگی ستاد اجرایی بزرگداشت این حماسه بی بدیل در شهرداری منطقه ۹ با حضور شهردار منطقه و معاونین و اعضای ستاد در روز شنبه ۷ بهمن ماه جاری در سالن جلسات ساختمان شهرداری منطقه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با بیان اینکه  منطقه ۹ قدمگاه امام و انقلاب است، گفت: مردم عزیز ایران هر سال با برگزاری باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در  ایام الله فجر، با ارزشها و اهداف انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و با حضور پررنگ خود، دشمنان این مرزو بوم را مایوس و  خط بطلان بر توطئه‌هایشان می‌کشند. 

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی، اجتماعی و خدمات شهری شهرداری منطقه ۹ در آستانه ایام الله دهه فجر گفت: تقارن بهار انقلاب با ایام انتخابات، اهمیت فجر امسال و راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن را بیش از پیش نموده است. در همین راستا شهرداری منطقه ۹با بکارگیری تمامی امکانات خود آماده میزبانی از حضور چشمگیر شهروندان تهرانی در میدان آزادی، میعادگاه امام و انقلاب است. 

مرتضوی با اشاره به ظرفیتهای موجود در سطح منطقه،گفت: ستاد اجرایی بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن  در شهرداری منطقه ۹  تشکیل و جلسه هماهنگی با هدف تجمیع و تنظیم جدول  زمانبندی برنامه‌های ویژه دهه فجر برگزار شد.

شهردار منطقه۹ گفت:  در راستای خدمت رسانی ویژه در ایام الله دهه فجر ،  هم ‌اکنون در حوزه خدمات شهری  نسبت به نصب و رنگ ‌آمیزی داربست و فنس، لایروبی انهار، شستشوی معابر و المانهای ترافیکی اقدام شده است و در خصوص آماده سازی مسیر راهپیمایی اقدامات ویژه‌ای در حوزه عمران، خدمات شهری، ترافیک  و اجتماعی در دست اجرا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: