مدیر فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان مطرح کرد:

برگزاری کنفرانس فولادسازی، گام بلند در راستای ارتقای صنعت فولاد

کدخبر : 593090

مدیر فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان گفت: ارائه ایده‌های متعدد نوین در سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم نشان می‌دهد که گام بسیار بلندی در جهت ارتقای صنعت فولاد برداشته‌ایم.

مجید ابوعطیوی، در حاشیه سومین کنفرانس فولادسازی و ریخته‌گری مداوم شرکت فولاد هرمزگان بیان کرد: خوشبختانه سطح سومین کنفرانس فولادسازی بسیار بالا بود و شاهد آن حضور پررنگ فولادسازان مطرح، مدیران برجسته صنعت فولاد کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان است. حتی ویژگی بارز سومین کنفرانس فولادسازی حضور شرکت‌های مطرح خارجی و ارائه مقاله‌های نوین در آن بود و تمام داشته‌های نوین صنعت فولاد در آن ارائه شده است. در این کنفرانس مقاله‌های متعددی با عنوان فولاد سبز ارائه شده که نشان‌دهنده بالا بودن سطح آن است.

وی افزود: در کنفرانس‌های قبلی بیشتر روی موضوعاتی مانند افزایش راندمان تولید، افزایش کیفیت محصولات و تولید فولادهای جدید مطرح شدند. اما در سومین کنفرانس فولادسازی شاهد مطرح شدن موضوعات جدید به ویژه فولاد سبز هستیم که بحث روز صنعت فولاد دنیا است. این کنفرانس نشان می‌دهد که گام بسیار بلندی در جهت ارتقای صنعت فولاد برداشته‌ایم و شرکت فولاد هرمزگان نیز در زمینه فولاد سبز پیشرو خواهد بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: