وزارت صمت

تشریح آخرین دستاوردهای وزارت صمت برای رهبر معظم انقلاب

کدخبر : 593218

وزیر صنعت، معدن و تجارت آخرین دستاوردهای وزارت صمت را در بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل تشریح کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت آخرین دستاوردهای وزارت صمت را در بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه توانمندی‌های تولید داخل تشریح کرد.

وزارت صمت، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دوشنبه نهم بهمن‌ ماه از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات داخل در محل حسینیه امام خمینی(ره) بازدید کردند.

در این نمایشگاه که با شعار زنجیره تولید و دانش‌بنیان‌ها برگزار شده، تولیدات داخلی کشور با محوریت شرکت‌های دانش‌بنیان و زنجیره تامین تولید در ۴۰ غرفه به نمایش در آمده است.

عباس علی آبادی وزیر صمت در بازدید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نمایشگاه توانمندی‌های تولیدات ایرانی، ضمن ارائه عملکرد وزارت صمت در دولت سیزدهم، گزارشی در خصوص شرکت‌های حوزه معدن و صنایع معدنی، خودروی برقی، موتور برقی، توسعه بازار محصولات دانش‌بنیان، رشد صادرات و توسعه فناوری به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان به مقام معظم رهبری ارائه کرد.

توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در طراحی و ساخت خودرو برقی، کاتالیست‌های معدن یکی از بخش‌های مهم این نمایشگاه بود.

شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی نیز آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه عرضه کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: