نیروموتور

یکی از اهداف جشنواره نیروموتور کاهش بار ترافیکی است.

کدخبر : 593228

​با مساعدت مدیران گروه صنعتی نیرو موتور طرح فروش زمستانه با شرایط استثنایی از ابتدای دیماه آغاز شد و طی ماه گذشته تا کنون با استقبال بی سابقه ی روبرو شد.

مرتضی بهشتی، مدیرکل نمایشگاه‌های استان تهران در گفتگو با خبرنگار نیروموتور اظهار داشت: با توجه به استقبال بی نظیر در جشنواره تابستانه نیروموتور در شهریورماه و به جهت رفاه حال مصرف کننده نهایی و خرید سهل و آسان، با مساعدت مدیران گروه صنعتی نیرو موتور طرح فروش زمستانه با شرایط استثنایی از ابتدای دیماه آغاز شد و طی ماه گذشته تا کنون با استقبال  بی سابقه ی روبرو شد.

بهشتی خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید از مزایای این طرح علاوه بر تخفیف نقدی۵٪ و تخفیف خرید اقساط۳٪  می‌توان به افزایش مدت باز پرداخت از ۱۵ ماه به ۲۰ ماه و همچنین امکان پرداخت مبلغ پیش قسط دو مرحله‌ای اشاره کرد که در نوع خود بی سابقه است.

این مدیر گروه صنعتی نیرو موتور گفت: لازم به ذکر است که فرصت جشنواره تا بیستم بهمن‌ماه به پایان می‌رسد و هموطنان عزیز در سراسر ایران می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های نیروموتور از این فرصت استثنائی بهره‌مند شوند.

باید به این نکته اشاره کرد که نیروموتور یک شرایط ویژه برای هموطنان فراهم کرده است که با هر سلیقه‌ای صاحب موتور سیکلت مطلوبشان شوند.

امیدواریم توانسته باشیم با اجرای این طرح رضایت مردم ایران را جلب کرده باشیم و بار ترافیکی که روی دوش هموطنان عزیز هست را کاهش بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: