بانک پاسارگاد

نشان طلایی تأثیرگذارترین و خلاق‌ترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی به بانک پاسارگاد تعلق گرفت

کدخبر : 593363

روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی، نشان طلایی تأثیرگذارترین و خلاق‌ترین روابط عمومی در معرفی خدمات بانکی را کسب کرد.

 

به‌گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، در "پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی" که در روز سه‌شنبه مورخ 10بهمن‌ماه1402 در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار گردید، روابط عمومی این بانک پس از ارزیابی شاخص‌های تخصصی و معیارهای عملکردی به‌عنوان تأثیرگذارترین و خلاق‌ترین روابط عمومی در معرفی خدمات بانکی معرفی و نشان طلایی این بخش را به خود اختصاص داد.

کسب این جایزه ملی در تداوم موفقیت‌های روابط عمومی این بانک به دست آمده است. در سال جاری نیز روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در بزرگترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران، جایزه ملی برترین و تأثیرگذارترین و خلاق‌ترین روابط‌عمومی در معرفی خدمات بانکی را کسب کرده بود. همچنین روابط عمومی این بانک سال گذشته در «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» که به‌همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی برگزار شده بود در 8 حوزه مشارکت خود شامل: کمیک استریپ، ویژه‌نامه، تبلیغات مکتوب، تیزر، کتاب، مستندسازی، اینفوگرافیک و رسانه‌های اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر شده و دیپلم افتخار نیز به راحله شهرابی، مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد تعلق گرفته بود.

گفتنی است پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل و نقل، راه و شهرسازی در راستای توسعه کیفیت صنعت ساختمان، حمل‌ و‌ نقل و معرفی دستاوردها و توانمندی‌های برترین و تأثیرگذارترین شرکت‌ها و بانک‌ها با حضور مقامات کشوری و سازمان‌های اثرگذار در این حوزه برگزار شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: