مدیرعامل بانک مسکن خبرداد:

​انعقاد قرارداد ساخت بیش از ۳۲۴ هزار واحد مسکونی

کدخبر : 593487

​مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی 324 هزار و 923 واحد مسکونی طرح نهضت ملی تا پایان یازدهم بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ؛ دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن با بیان این خبر گفت: این بانک در راستای اجرای رسالت دولت محترم و سیاست های نظام جمهوری اسلامی در توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا یازدهم بهمن ماه سال جاری قرارداد ساخت 324 هزار و 923 واحد مسکونی در قالب 50هزار و 135 پروژه و به مبلغ بیش از 140 همت را منعقد کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در حدود ۷۶۴ هزار و ۷۹۲ میلیارد ریال برای ساخت ۳۰۸ هزار و ۶۵۵ واحد مسکونی افزود: ۳۵ درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.

وی با تشریح جزییات پرداخت این تسهیلات به متقاضیان گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تا یازدهم بهمن ماه سال جاری؛ تعداد یک میلیون و ۱۳۰ هزار و ۶۷۱ نفر افتتاح حساب کرده اند.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر انبوه سازان و شرکتهای مرتبط در حوزه مسکن بتوان به عنوان حامی دولت در رونق و توسعه بخش مسکن موفق تر از قبل عمل کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: