در ادامه برنامه‌های دهه فجر صورت گرفت؛

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از مجتمع مسکونی- تجاری نگین عبدل‌آباد

کدخبر : 593506

سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، در سومین روز از دهه مبارک فجر از مجتمع مسکونی- تجاری نگین عبدل‌آباد واقع در محله دولتخواه (منطقه ۱۹) تهران بازدید کرد.

مدیرعامل بانک مسکن در راستای اهداف خدمت‌گزاری بانک مسکن، از مجتمع نگین عبدل‌آباد بازدید کرد تا در جریان جزئیات پیشرفت این پروژه قرار بگیرد. سیدعباس حسینی درباره عملکرد بانک مسکن در مجتمع مسکونی- تجاری عبدل‌آباد گفت: ساخت این مجتمع از سال ۹۲ توسط تعاونی فرشتگان و تعاونی مسکن کارکنان آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران در طرحی مشارکتی، در دستور کار قرار گرفت؛ اما با انحلال تعاونی فرشتگان در سال ۱۳۹۵، روند پیشرفت کار متوقف شد.

با توجه به دستور مقام معظم رهبری به سران محترم سه قوه و تأکید ایشان بر توجه ویژه به طرح‌های عمرانی و با عنایت به وظیفه ذاتی بانک مسکن که بانک توسعه‌ای_ تخصصی حوزه مسکن شناخته می‌شود، در سال ۱۳۹۷ و به تکلیف بانک مرکزی مقرر شد این بانک نسبت به ایفای تعهدات تعاونی منحله اقدام کند. بر این اساس، تکمیل عملیات اجرایی پروژه به شرکت عمرانی مسکن‌گستر وابسته به گروه مالی بانک مسکن واگذار شد.

او تأکید کرد: با توجه به تأخیری که در ساخت و تحویل واحدها ایجاد شده، بانک مسکن تکمیل این پروژه را در اولویت‌های خود قرار داده و می‌توان این نوید را داد که با پیگیری همکاران ارزشمند مجموعه بانک و حضور بیش از ۷۲۰ نفر در سه شیفت کاری به‌زودی پروژه تکمیل و آماده تحویل شود.

گفتنی است مجتمع مسکونی تجاری نگین عبدل‌آباد در ۱۰۰۸ واحد و در مساحت تقریبی ۷۲ هزار مترمربع در هفت بلوک ۱۲ طبقه‌ای در حال ساخت است که سه بلوک آن متعلق به بازنشستگان محترم و شاغلان آموزش و پرورش است که در این مرحله اجرای آن‌ها تکمیل و تقدیم این عزیزان خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: