مدیرعامل این بانک تصریح کرد:

​بانک رفاه کارگران از بانک‌های پیشرو کشور در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است

کدخبر : 593579

​مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: این بانک از بانک‌های پیشرو شبکه بانکی کشور در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است و مصادیق اقدامات بانک در این حوزه در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم و کم‌برخوردار مشهود است.

دکتر اسماعیل للـه‌گانی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، به تشریح برخی از اقدامات اثربخش این بانک در دولت مردمی سیزدهم در این حوزه پرداخت و "مشارکت در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس در مناطق محروم کشور" را ازجمله این اقدامات برشمرد و گفت: فعالیت‌ها در این زمینه به صورت مستمر در جریان است و در حال حاضر مدارس و مراکز آموزشی مختلفی با مشارکت بانک رفاه کارگران در حال ساخت، نوسازی و تجهیز هستند. 

وی افزود: از ابتدای دولت مردمی سیزدهم تا پایان آذر ماه سال جاری این بانک در ساخت، نوسازی و تجهیز ۲۰ باب مدرسه در منطق کم‌برخوردار و محروم کشور مشارکت و علاوه بر آن همواره در پویش‌های اهدای لوازم‌التحریر رایگان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، حضور اثربخش داشته است.

دکتر للـه‌گانی به حمایت بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: این بانک به عنوان بانک سلامت‌محور حمایت‌های گسترده‌ای از حوزه بهداشتی و درمانی دارد و در احداث یا تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی بسیاری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم مشارکت داشته است. 

وی افزود: اعطای کمک بلاعوض و حمایت مالی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و علوم بهزیستی و توانبخشی، حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه سلامت، مشارکت در برگزاری همایش‌های این حوزه به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه، حمایت از صنعت دارویی کشور و واحدهای تولیدی فعال در این بخش و... از جمله حمایت‌های اثربخش بانک رفاه کارگران از حوزه سلامت کشور در دولت مردمی سیزدهم است.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: کمک به آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد از جمله زنان زندانی سرپرست خانوار از دیگر اقدامات این بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی در این مدت است؛ در این راستا ۴۲ نفر از این زندانیان در قالب طرح‌های "مادرآمد" و "عطر مهربانی" آزاد و به کانون خانواده بازگشته‌اند.

وی به حمایت بانک رفاه کارگران از زنان سرپرست خانوار اشاره و از این مهم به عنوان یکی دیگر از اقدامات اجرایی این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم نام برد و گفت: در این راستا تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه‌ای با معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون به منظور اعطای تسهیلات بدون ضامن به این زنان امضاء شد. علاوه بر این اقدامات اجرایی به منظور راه‌اندازی سامانه "رفاه‌کار" با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نهایی شده است و با راه‌اندازی این سامانه در آینده نزدیک، فروش تولیدات مشاغل خانگی زنان سرپرست خانوار بسیار تسهیل می‌شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان تصریح کرد: حمایت از کاروان ورزشی کارگران کشور در هفتمین دوره بازی‌های جهانی ورزش کارگری (به میزبانی کشور ایتالیا)، تکریم کارگران نمونه کشوری به مناسبت هفته کاروکارگر، کمک به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی و .... برخی دیگر از اقدامات اجرایی این بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در دولت مردمی سیزدهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: