بانک توسعه تعاون

تقدیر اساتید موسسه عالی بانکداری از پروژه آموزشی توسعه و پرورش مدیران آینده بانک توسعه تعاون

کدخبر : 593656

مرحله دوم برنامه سنجش، توسعه استعداد و پرورش مدیران آینده بانک توسعه تعاون با انجام مصاحبه علمی و تخصصی از منتخبان آزمون کتبی وارد فاز عملیاتی شد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دیدار و گفت و گو با اساتید موسسه گفت:باعث افتخار ماست که پروژه مشترکی با موسسه عالی بانکداری برای سنجش،پرورش و آموزش مدیران تعریف کرده ایم.

محمد شیخ حسینی افزود: افرادی که در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی برای گذراندن دوره انتخاب می شوند به عنوان نقطه قوت بانک توسعه تعاون به حساب می آیند.

وی بیان کرد:هدف ما از برگزاری این دوره تخصصی با همکاری موسسه عالی بانکداری به روز نگه داشتن دانش تخصصی همکاران و تشویق به رقابت است.

شیخ حسینی ادامه داد: اصرار داشتم این دوره آموزشی با موسسه عالی بانکداری به عنوان یک نهاد تخصصی و علمی برگزار شود.

وی اعلام کرد: همکارانی که که از این دوره تخصصی فارغ التحصیل می شوند به عنوان مدیران آینده بانک می توانند خدمات گسترده ای به نظام بانکی و مردم کنند.

پیمان نوری، معاون اقتصادی دادستان کل کشور و از اساتید موسسه عالی بانکداری نیز در این دیدار گفت: آقای شیخ حسینی با توجه به سابقه خوبی که در بخش تعاون و بانک توسعه تعاون دارند تشخیص بسیار درستی در جهت ارتقای دانش بانکی همکاران از مسیر موسسه عالی بانکداری داشته اند.تشخیص درست مدیریت بانک برای آموزش و ارتقای دانش همکاران جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: مدیران اداره آموزش بانک توسعه تعاون در همکاری بسیار نزدیک و با تعهد و علاقه فراوان با موسسه عالی بانکداری پروژه بزرگی را در سطح نظام بانکی اجرایی کرده اند.

معاون اقتصادی دادستان کل کشور تاکید کرد:به عنوان رئیس هیات انتظامی بانک ها شهادت می دهم که بانک توسعه تعاون به عنوان یک نهاد مالی سالم و شفاف در عرصه بانکی معروف شده است.

سجاد جعفرزاده ،استاد موسسه عالی بانکداری و از خبرگان نظام بانکی نیز در دیدار با مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: دغدغه ها و نگرانی های آقای شیخ حسینی برای ما مسوولیت ایجاد می کند و ما در این نهاد عالی آموزشی تلاش می کنیم پاسخ مسوولانه به این دغدغه ها بدهیم.

وی افزود: در مصاحبه با همکاران بانک توسعه تعاون به تعصب و عرق سازمانی آنها پی بردم که جای تحسین دارد.

جعفرزاده بیان کرد: تلاش می شود در این دوره آموزشی با توجه به سطح تجربه و توان مختلف منتخبان در جهت همگن سازی دانش آنها حرکت کنیم.

محمدرضا جمشیدی،استاد موسسه عالی بانکداری و از خبرگان بانکی نیز در دیدار با محمد شیخ حسینی اعلام کرد: بی اغراق در مصاحبه با منتخبان بانک توسعه تعاون پی بردم که آنها در فرهیختگی و تعصب به بانک کم نظیر هستند.

وی افزود: مدیریت آقای شیخ حسینی باعث شده است که چنین حس تعلق خاطری به بانک توسعه تعاون در میان همکاران وجود داشته باشد.

در انتها محمد امیدی نژاد ،معاون آموزشی و پژوهشی موسسه عالی بانکداری نیز گفت: برنامه آموزشی تخصصی و کاربردی متناسب با نیازهای حرفه ای بانک توسعه تعاون تدوین و اجرایی می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: