منطقه آزاد قشم

پیام دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کدخبر : 593816

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی ضمن تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از آحاد مردم انقلابی و آگاه جزیره قشم برای حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کرد.

متن پیام عادل پیغامی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر و یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حضرت امام خمینی(ره) و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است. انقلاب اسلامی و تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دوره معاصر الهام بخش حرکت ها و نهضت های فکری جهان و تاثیرگذار بر همه معادلات بین المللی گردید و به استعمار و استکبار در ایران، پایان داد.

اکنون در آستانه چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شاهد به ثمر نشستن فعالیت های بزرگ و اقدامات اساسی در همه حوزه ها هستیم. امروز چشم دشمنان انقلاب به مشارکت مردم ما با هر نوع دیدگاه و سلیقه به راهپیمایی ۲۲ بهمن و سپس ۱۱ اسفندماه دوخته شده و باید همگان همانند گذشته با درک شرایط منطقه و جهان اسلام و دشمنی‌های استکبار این مراسم را جدی بگیرند.

همانطور که رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) پیش از این بیان داشتند برای تشریح دستاوردها و موفقیت های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نیازمند جهاد تبیین هستیم، چراکه اگر نسل جوان با این دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند، دشمن به راحتی نمی‌تواند آنان را فریب دهد.

در پایان اینجانب، مردم انقلابی، متدین و آگاه جزیره زیبای قشم را به حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت می کنم تا همراه مردم ولایت‌مدار سراسر ایران اسلامی، ندای حق طلبانه و تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری را سر دهیم.

عادل پیغامی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: