در ایران‌پتروکم ۱۴۰۲

ساخت قطعات کمپرسور پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس، به یک شرکت داخلی واگذار شد

کدخبر : 593986

شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس، قرارداد ساخت قطعات کمپرسور موردنیاز خود را با شرکت پرتو صنعت پاژ امضا کرد.

شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس، قرارداد ساخت قطعات کمپرسور موردنیاز خود را با شرکت پرتو صنعت پاژ امضا کرد.

قرارداد ساخت قطعات کمپرسور موردنیاز شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس در دومین روز از نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با حضور علی عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بین افشین کیانی، مدیرعامل این شرکت و حسین خطیبی، مدیرعامل شرکت پرتو صنعت پاژ امضا شد.

افشین کیانی، مدیرعامل شرکت پالایش گاز هویزه خلیج‌فارس در آیین امضای این قرارداد اظهار داشت: امسال اولین سال راه‌اندازی این شرکت است و بیش از ۷۵ درصد این مجتمع ساخت داخل بوده است.

وی افزود: این شرکت تهدید تحریم را به فرصت تبدیل کرده و توجه ویژه‌ای به ساخت داخل و استفاده از توانمندی شرکت‌های ایرانی دارد.

حسین خطیبی، مدیرعامل شرکت پرتو صنعت پاژ نیز با اشاره به ۱۱ سال فعالیت این شرکت گفت: کمپرسور یکی از تجهیزات حیاتی صنعت پتروشیمی است و خرسندیم که موفق به ساخت آن شده‌ایم.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: