در رویداد بین‌المللی ایران پتروکم امضا شد:

قرارداد پتروشیمی خوزستان با یک شرکت دانش‌بنیان برای ساخت کارت‌های الکترونیکی برق و ابزاردقیق

کدخبر : 594000

شرکت پتروشیمی خوزستان قرارداد تعمیر، مهندسی معکوس و ساخت داخل کارت‌های الکترونیکی برق و ابزاردقیق را با یک شرکت دانش‌بنیان امضا کرد.

شرکت پتروشیمی خوزستان قرارداد تعمیر، مهندسی معکوس و ساخت داخل کارت‌های الکترونیکی برق و ابزاردقیق را با یک شرکت دانش‌بنیان امضا کرد.

 رضا صالح احمدی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان و علیرضا کریمی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مدار رایانه پویا شامگاه چهارشنبه (۲۵ بهمن‌ماه) در دومین روز نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ و با حضور دکتر علی عسکری قرارداد امضا کردند.

رضا صالح احمدی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی خوزستان در این آیین با بیان اینکه این شرکت با شناسایی دقیق نیازهای شرکت اقدام به شناسایی توانمندی شرکت‌های داخلی کرده، اظهار داشت: شرکت پتروشیمی خوزستان برای رفع نیازهای خود، از توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده می‌کند.

علیرضا کریمی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان مداررایانه پویا نیز در این آیین از این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت دانش‌بنیان در تجهیزات هایتک برق و ابزاردقیق نام برد و گفت: شرکت دانش‌بنیان مدار رایانه پویا تاکنون ۱۲۴ محصول دانش‌بنیان را ثبت و تولید کرده است و با تمام شرکت‌های پتروشیمی و صنایع نفت و گاز همکاری دارد.

وی آمادگی شرکت دانش‌بنیان مدار رایانه پویا را برای تأمین نیازهای شرکت‌های پتروشیمی اعلام کرد.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پترو پالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌های و نمایشگاه‌های جزیره کیش دایر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: