پتروشیمی بوعلی سینا

تفاهمنامه بومی‌سازی کاتالیست نفتا آرومایزینگ‌ پتروشیمی بوعلی امضا شد

کدخبر : 594001

تفاهم نامه بومی‌سازی کاتالیست نفتا آرومایزینگ که از جمله کاتالیست‌های مهم صنعت پتروشیمی به شمار می‌رود، میان شرکت پتروشیمی بوعلی سینا و شرکت دانش بنیان اکسیر نوین فرایند آسیا به امضا رسید.

تفاهم نامه بومی‌سازی کاتالیست نفتا آرومایزینگ که از جمله کاتالیست‌های مهم صنعت پتروشیمی به شمار می‌رود، میان شرکت پتروشیمی بوعلی سینا و شرکت دانش بنیان اکسیر نوین فرایند آسیا به امضا رسید.

در نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲، تفاهمنامه بومی‌سازی کاتالیست نفتا آرومایزینگ به امضای اردلان صداقت‌زاده، قائم مقام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا و محمد امیدی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان اکسیرنوین فرایند آسیا رسید.

صداقت زاده، با بیان اینکه پتروشیمی بوعلی سینا با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای طی سال‌های گذشته، به دنبال سوداوری و افزایش تولید بوده، افزود: با تکیه بر این برنامه‌ها هر سال تولیدمان را افزایش داده‌ایم به نحوی که در سال گذشته موفق شدیم علاوه بر افزایش ظرفیت تولید به سودآوری خوبی هم دست یابیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز همزمان با پیگیری افزایش تولید و سودآوری، برنامه‌های داخلی‌سازی و بومی‌سازی کاتالیست‌ها، مواد شیمیایی و قطعات یدکی پیگیری کرده‌ایم، افزود: امروز اکثر قطعات این بخش‌ها در داخل کشور تولید می‌شود  و نیازمان به خارج به حداقل می‌رسد.

صداقت زاده با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که امضا شد، تصریح کرد: کاتالیست نفتا آرومایزینگ از جمله کاتالیست‌های  

مهم این صنعت به شمار  می‌رود که از سوی  شرکت دانش بنیان اکسیر نوین فرایند آسیا ساخته می‌شود.

مدیرعامل شرکت اکسیر نوین فرایند آسیا نیز گفت: این شرکت تاکنون موفق شده تمامی  کاتالیست‌های استراتژیک صنعت پتروشیمی را تولید کند با ساخت کاتالیست اروماتیک‌سازی پتروشیمی بوعلی، دانش فنی آن را نیز بومی کردیم.

نخستین همایش و نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پتروکم ۱۴۰۲ با شعار حمایت از تولید دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش به همت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مرکز بین‌المللی همایش‌ها و نمایشگاه‌های جزیره کیش دایر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: