منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام

افتتاح طرح‌های عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال

کدخبر : 594084

چهار طرح عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام روز یکشنبه بیست و نهم بهمن ماه با اعتباری بالغ بر 750 میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح طرح‌های  عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال

چهار طرح عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام روز یکشنبه بیست و نهم بهمن ماه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، در مراسمی که به همین منظور با حضور یوسف امیری رییس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد، پروژه های مرکز داده پیام، آشیانه هواپیماهای سبک، سالن اجتماعات ۱۰۰ نفره و مرکز پایش  سامانه تصویری در این منطقه به بهره برداری رسید.

بنابراین گزارش، پروژه طراحی و ساخت مرکز داده پیام با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با هدف توسعه دولت الکترونیک، هوشمندسازی، ارتقای سطح ارایه خدمات به ارباب رجوع و همچنین افزایش ضریب امنیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شده است.

این مرکز با ظرفیتی حدود ۶ رک و طبق استانداردهای روز در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام آغاز به کار کرده است.

همچنین ، طراحی و ساخت آشیانه هواپیماهای سبک فرودگاه بین‌المللی پیام در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در پیام راه‌اندازی شد.

این مرکز با هدف نگهداری هواپیماهای فوق‌سبک و جاسازی تجهیزات حوزه فرودگاهی ایجاد که با راه‌اندازی آن، تعداد آشیانه‌های موجود در فرودگاه بین‌المللی پیام به ۵ آشیانه رسید.

لازم به ذکر است، طراحی و ساخت سالن اجتماعات ۱۰۰ نفره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بهره‌مندی از تجهیزات صوتی و تصویری مدرن در ساختمان مرکزی و با اعتبار ۱۴۸ میلیارد ریال ومرکز پایش سامانه تصویری با اعتباری بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: