رکورد ثبت سفارش آنلاین خدمات گردشگری شکسته شد

ثبت ۲ خدمت در هر ثانیه

کدخبر : 594167

شرکت سفرهای علی‌بابا، این شرکت فعال در حوزه گردشگری موفق شده است در هفته‌های انتهایی بهمن 1402، عددی جدید در کورد فروش خود ثبت کند.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت سفرهای علی‌بابا، این شرکت فعال در حوزه گردشگری موفق شده است در هفته‌های انتهایی بهمن ۱۴۰۲، عددی جدید در کورد فروش خود ثبت کند.

مطابق با آمار منتشر شده توسط این شرکت، علی‌بابا توانسته است در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ با ثبت رکورد ۲ سفارش در ثانیه، آمار سابق فروش خود را که ۱.۳ سفارش در هر ثانیه بوده است، جابه‌جا کند.

آرش خسرویان، معاون بازاریابی شرکت سفرهای علی‌بابا، در رابطه با رکورد جدید فروش این شرکت می‌گوید «نسبت به رکورد قبلی که ۱.۳ خدمت در ثانیه بود، رشد قابل توجهی داشتیم. البته این نکته حائز اهمیت است که هنوز بخش قابل توجهی از بازار گردشگری آفلاین است، مثلا در بخش‌ پرواز خارجی سهم بازار آفلاین به ۷۰ درصد هم می‌رسد. این رکورد از این جهت برای ما اهمیت زیادی دارد که نشان می‌دهد با توجه به امکاناتی که پلتفرم‌های آنلاین در اختیار جامعه قرار می‌دهند و همینطور تغییرات کلی فرهنگ خرید که در صنایع دیگر نیز شاهد آن هستیم علاقه‌ی مخاطبان به خرید آنلاین در حوزه‌ی گردشگری هم در حال افزایش است.»

خسرویان در رابطه با تاثیر این آمار تازه بر روی رشد کسب‌وکار علی‌بابا می‌گوید «هرچند که تمرکز اصلی ما روی رشد کیفی خدمات گردشگری، ساختن تجربه‌ای شایسته از سفر و تحول کیفیت خدمات گردشگری برای ایرانیان است اما این رکوردهای کمی فروش هم از آنجا که حاصل تلاش تک‌تک اعضای علی‌بابا و البته اعتماد مشتریان‌مان به ماست بسیار برای ما ارزشمند است. همچنان تلاش اصلی را، مثل روزهای اول شروع کسب و کارمان، روی این مسئله می‌گذاریم که رشد کیفی را همگام با رشد کمی جلو ببریم.»

این شرکت در حالی در آستانه ۱۰ سالگی خود قرار دارد که با داشتن رهبری بازار گردشگری آنلاین در کارنامه خود، توانسته برای چندمین بار رکورد ثبت سفارش را در حوزه بسترهای آنلاین فروش خدمات گردشگری با روندی رو به رشد تغییر دهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: