تقدیر رئیس‌جمهور از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران

کدخبر : 594266

رئیس جمهور برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران در آستانه برگزاری انتخابات را اقدامی شایسته و زمینه‌ساز ایجاد فضای تضارب آرا و اندیشه‌ها و گفتگو دانست که می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری پرشورتر انتخابات باشد تا برگ زرین دیگری به دفتر حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران افزوده شود.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان، بر ضرورت اعتماد کردن و میدان دادن به جوانان تاکید و تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر جا به جوانان مسئولیت سپرده شده، آنجا عرصه موفقیت و کسب دستاوردهای بزرگ بوده است. این جوانان بودند که میدان دفاع مقدس را مدیریت کردند و لذا مسئولان بخش‌های مختلف نباید از ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها، نشاط و انگیزه جوانی غفلت کنند.

رئیس جمهور در ادامه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: توجه بیش از پیش به مدیریت آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق، اعتیاد و حاشیه‌نشینی و توجه جدی به موضوع اجرای عدالت در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها از جمله نکات مهمی بود که رهبر معظم انقلاب در کنار اشاره به پیشرفت‌ها و دستاورها به آنها اشاره کردند و ضرورت دارد از سوی همه به ویژه دولت به عنوان دستگاه اجرایی و اداره کننده کشور به طور جدی پیگیری شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در ۴۵ سال گذشته خدمات و دستاوردهای ارزشمندی داشته که باید پاس داشته شوند، گفت: حفظ وحدت و انسجام ملی یکی از مهمترین ضرورت‌ها در عرصه تبلیغات انتخاباتی است و اساسا خود انتخابات باید یکی از جلوه‌های مهم و بزرگ انسجام ملی باشد.

رئیسی همچنین برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران در آستانه برگزاری انتخابات را اقدامی شایسته و زمینه‌ساز ایجاد فضای تضارب آرا و اندیشه‌ها و گفتگو دانست که می‌تواند زمینه‌ساز برگزاری پرشورتر انتخابات باشد تا برگ زرین دیگری به دفتر حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران افزوده شود.

منبع: برنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: