پیام مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ولادت مهدی موعود (ع)

​امام زمان (عج) امید واقعی انسان های آزاده جهان برای برپایی حکومت عدل

کدخبر : 594331

​مدیرعامل بانک شهر در پیامی با تبریک ایام فرخنده ماه شعبان به ویژه ولادت آخرین امام همام، حضرت مهدی (عج)، حضور آن امام بزرگوار را امید واقعی انسان های آزاده برای برپایی حکومت عدل در جهان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، متن پیام تبریک دکتر سیدمحمدمهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج)، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»

ایام ماه شعبان در میان همه ولادت های فرخنده ائمه معصومین علیهم السلام که در خود جای داده و دل و جان شیعیان به عشق این پیشوایان زنده است و می تپد، در قلب خود و در نیمه شعبان، شاهد ولادت دوازدهمین‌ اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت صاحب الزمان مهدی موعود(عج) است. امام غایب از نظری که امید شیعیان و همه انسان های آزاده جهان، برای عدالت گستری، انسانیت و معنویت است.

جشن میلاد حضرت مهدی (ع) از خجسته ترین و بزرگترین اعیاد شیعیان است که فرصت معنویِ گرانقدری را برای دعا در تعجیل فرج آن امام همام، فراهم می‌آورد. فرصتی که معنا و مفهوم سازنده انتظار را برایمان یادآور می شود تا به نیکی فرصت قرار گرفتن در زمره یاوران امام زمان(عج) را تمرین کنیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، دوازدهمین پیشوای شیعیان جهان، حضرت حجت بن الحسن العسکری(ع) روحی و ارواحنا له الفداء را به همه شیعیان و منتظران آن امام بزرگوار به ویژه خانواده بزرگ کارکنان شبکه بانکی و خصوصا بانک شهر، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان، تعجیل در ظهور آن حضرت و عزت و سربلندی همه منتظران موعود را مسئلت دارم.

آرزومند آن هستم که از سربازان مومن، همراهان صدیق و یاران وفادار آن امام همام باشیم. ان شا الله

سیدمحمدمهدی احمدی

مدیرعامل و عضو هیات مدیره


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: