منطقه آزاد قشم

تقدیر مسئولان بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از ابتکار و خلاقیت غرفه منطقه آزاد قشم

کدخبر : 594379

رییس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از غرفه منطقه آزاد قشم به واسطه ابتکار و خلاقیت جهت حضور در این نمایشگاه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، جمعی از اصحاب رسانه جزیره جهانی قشم با هدف برندینگ جزیره قشم و ایجاد تعامل و هم افزایی با رسانه های سراسر کشور درخصوص مطرح نمودن مسائل مربوط به جزیره در سطح ملی با ابتکار سازمان منطقه آزاد قشم در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران حضور داشتند.

غرفه منطقه آزاد قشم در نمایشگاه رسانه های ایران با برگزاری نشست های تخصصی، برپایی میز گفت و گو و حضور در محافل رسانه ای علاوه بر بیان فرصت ها و توانمندی های گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، مطالبات مردم جزیره را نیز به یکی از دغدغه های مهم مسوولان در سطوح ملی تبدیل کرد.

عادل پیغامی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این نمایشگاه در نشستی با خبرنگاران بر نقش ویژه رسانه ها در انعکاس فرصت ها و ظرفیت های قشم در سطوح ملی و بین المللی تاکید کرد و نمایشگاه رسانه های ایران را فرصت مناسبی برای تعامل و همصدایی رسانه ها در بیان توانمندی ها و مطالبات مردمی جزیره جهانی قشم برشمرد.

براساس این گزارش، فرشاد مهدی پور، معاون رسانه ای و تبلیغات و رییس بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در متن این تقدیر نامه آورده است: «اینک که با استعانت از خداوند متعال و با همت والای اصحاب رسانه توفیق یافتیم بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران را پس از وقفه شش ساله با حضور گرم و صمیمی رسانه ها برگزار و استقبال با شکوه بازدیدکنندگان را شاهد باشیم، بیش از هر زمان دیگری به پیمودن مسیری که در جهت بازآرایی نظام رسانه ای کشور آغاز نموده ایم، امیدواریم. یقینا همدلی و فضای تعاملی شکل گرفته در این دوره از نمایشگاه منشا اقداماتی ماندگار و اثرگذار در آینده رسانه ای کشور خواهد شد و خداوند متعال را از این بابت شاکریم و به مصداق حدیث شریفه من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق، مراتب تقدیر و تشکر خویش و ستاد نمایشگاه را از جنابعالی و همکاران محترم به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمندتان در برپایی نمایشگاه ابراز می داریم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: