منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام:

حرکات آکروباتیک هواپیماهای سبک، پرش چتربازان از هواپیما و سقوط آزاد در فرودگاه بین‌المللی پیام؛ ۱۶تا۱۹اسفندماه

کدخبر : 594395

رییس کمیته رسانه و تبلیغات نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام اعلام کرد: حرکات آکروباتیک، پرش چتربازان از هواپیما و سقوط آزاد از مهمترین بخش‌هایی است که از 16 تا 19 اسفندسالجاری در نمایشگاه صنعت هوایی پیام در معرض دیدعموم قرار گرفته خواهد شد.

سیدمهدی جعفری افزود: این رویدادملی در سه بخش نمایشگاهی، جانبی و نمایشی برگزار که انجام سقوط پرواز، پرش چتربازان از هواپیما و حرکات آکروباتیک هواپیماهای سبک از بخش‌های جذابی است که در بخش نمایشی، شاهد انجام آن خواهیم بود.

روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی وفرودگاه بین المللی پیام، وی با بیان اینکه ارائه دستاوردهای فناورانه، پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه پهبادها، توسعه ناوگان هوایی و ارتباط بخش صنعت با شرکت‌های دانش‌بنیان از مهمترین اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام است، تصریح کرد: در این نمایشگاه، خلبانان ایرانی با هواپیماهای سبک به اجرای حرکات نمایشی خواهند پرداخت.

جعفری پروازجنگنده های نظامی ایران و به نمایش گذاشته شدن بیش از ۳۰ هواپیما سبک و سنگین در بخش زمینی(استاتیک شو) را از دیگر برنامه های بخش نمایشی، نمایشگاه صنعت هوایی پیام اعلام و بیان داشت: همچنین در این نمایشگاه شاهد پرواز بالن‌های بزرگ خواهیم بود. نمایشگاه صنعت هوایی پیام از ۱۶ تا ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ در فرودگاه بین‌المللی پیام از ساعت ۱۰ تا ۱۸ برگزار خواهد شد، علاقمندان برای حضور و بازدید از این نمایشگاه می‌بایست با مراجعه به سایت www.payamairshow.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: