منطقه آزاد قشم

برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در قشم

 برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور در قشم
کدخبر : 594831

آیین گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با حضور دانش آموزان و مسوولان سازمان منطقه آزاد و شهرستان قشم برگزار شد.

مشاور امور فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و رییس اداره کتابخانه های شهرستان قشم در تشریح این خبر بیان داشت: کتابخانه ها در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرصت‌های تفریحی و فراغتی، تبادل فرهنگی و تعامل، ترویج و حفظ فرهنگ و تاریخ محلی، ترویج ارزش‌های مردم‎سالاری و مطالبه گری نقش ویژه ای دارند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی ادامه داد: از همین روی به منظور تاکید ویژه بر ارتقای جایگاه کتابخانه و کتابخوانی در جامعه آیین گرامیداشت تاسیس این نهاد با حضور جمعی از مدیران سازمان و شهرستان و معتمدین و شیوخ و دانش آموزان قشم برگزار شد.

به گفته دریانورد، در این آیین دانش آموزان به اجرای برنامه هایی همچون شاهنامه خوانی و اجرای مسابقات کتبخوانی و نقاشی پرداختند و مدیرعامل سازمان در جریان بازدید از کتابخانه با تاکید بر لزوم توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی دستورات ویژه ای در خصوص توسعه کتابخانه های جزیره صادر کرد.

بنابراین گزارش، گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با حضور عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و میدرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، میرداد میردادی، شهردار، حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای شهر، شیخ محمدصالح امینی امام جمعه اهل سنت، حسین رنجبر، رییس آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از دانش آموزان جزیره تمدنی قشم در محل کتابخانه مرکزی شهر قشم برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: