‍ مرتضوی خبر داد؛

اخذ تأییدیه ایمنی ۲۲ ساختمان پرخطرمنطقه۹

کدخبر : 595157

شهردار منطقه۹ در پنجاه و هفتمین جلسه کمیته ایمنی و رفع خطر، از اخذ تاییدیه ایمنی برای ۲۲ مجموعه پر خطر این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۹؛ سید محمد رحیم مرتضوی شهردار منطقه با تاکید بر اهمیت شناسایی ساختمان‌های ناایمن گفت: بخش عمده ای از مساحت منطقه۹ به مجموعه‌های خدماتی و تجاری اختصاص یافته است. برای حفظ ایمنی شهروندان این ساختمانها از  لحاظ آتش‌نشانی و ایمنی سازه و سایر موارد بررسی شده‌اند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به تعیین وضعیت ایمنی ساختمان‌های ناایمن منطقه اقدامات لازم انجام شده و تاکنون ۵۷ جلسه کمیته ایمنی و رفع خطر در شهرداری منطقه۹ برگزار شده که ۳۴۶ مجموعه حقیقی و حقوقی در این جلسات حضور داشته‌اند.

مرتضوی در ادامه بیان کرد: نقاط ضعف و ایمنی ساختمان‌های پرخطر طبق دستورالعمل اطلاع رسانی و ابلاغ شده تا طی مهلت مقرر قانونی نسبت به ایمن افزایی اقدام کنند.

این مدیر ارشد شهری در منطقه۹ یادآور شد: با پیگیری همکاران اجرایی، تاکنون ۲۲ ساختمان پرخطر در منطقه۹ موفق به اخذ تاییدیه ایمنی شده‌اند.

شهردار منطقه۹ ابراز امیدواری کرد: با توجه به اهمیت موضوع و با مساعدت مالکین سایر ساختمانهای عمومی و تجاری نیز مراحل ایمن‌سازی را شروع  و در حال طی فرآیند اخذ تأییدیه ایمنی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: