تمام آن‌چه برای نوشتن اولین رمان خود نیاز دارید

راهنمای گام به گام داستان‌نویسی روانه بازار نشر شد

کدخبر : 595403

کتاب راهنمای گام به گام داستان‌نویسی (رمان نویسی) نوشته هالی افرون با ترجمه صابر منیری به تازگی از سوی انتشارات پرسمان روانه بازار شده است.

این کتاب که با شمارگان ۵۰۰ نسخه و اندازه رقعی در ۴۶۴ صفحه منتشر شده شامل آموزش فرآیندِ رمان‌نویسی از ایده‌یابی، پرداخت قصه، ... تا پیدا کردن ناشر است. راهنمای گام به گام رمان‌نویسی به نویسندگانِ تازه‌کار و حتی با تجربه‌تر کمک می‌کند تا شروع به نوشتن کنند و در مدت ۲۶ هفته، نخستین پیش‌نویسِ رمان خود را به پایان برسانند.

صابر منیـری؛ پژوهش‌گر، نویسنده، ویراستار و مترجم رمان‌هایی مانند "دوشیزه شامی" اثر جرجی زیدان، نویسنده بزرگ جهان عرب با موضوع تاریخ اسلام است.

هالی اِفرون (۲۰۱۲-۱۹۴۸) نویسنده و رمان‌نویس، منتقد کتاب، روزنامه‌نگار و معلم نویسندگی آمریکایی و رمان¬های معمایی است که برنده جایزه بوستون‌کلاب برای کتاب‌های پرفروشی هم‌چون "۶ رمان"، "هرگز دروغ مگویید" "چگونگی نوشتن و اسرار رمان‌های پرفروش" است.

باورپذیر بودن داستان و شخصیت‌ها، مهارت در شخصیت‌پردازی و خلق طرح اصلی داستان، مشخص کردن هدف، اهمیت دادن به مخاطب در داستان‌نویسی، ستون‌های داستان، شناسایی مخاطب، پیرنگ قوی، راهکارهایی برای نوشتن یک رمان عالی و در نهایت نتیجه‌گیری و جمع‌بندی رمان از سرفصل‌های مهم کتاب «راهنمای گام‌به‌گام داستان‌نویسی» است.

• ایجاد شخصیت‌های معتبر، قابل اعتماد، درگیر شدن با متن داستان و نیز نوشتن جملاتی باارزش و باورکردنی

• ویرایش متن، ساختار و امکان ایجاد تحرک در فضای رمان

• پیدا کردن ناشری مناسب یا نماینده ی ادبی که با ناشر در ارتباط باشد

• بازاریابی و فروش اثر توسط ناشر

• ساختن آینده ای حرفه ای به عنوان یک رمان نویس

در این کتاب راهنما آموزش داده‌ می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: