بیمه باران

پنجمین سالروز تاسیس بیمه باران

پنجمین سالروز تاسیس بیمه باران
کدخبر : 595535

پنج سال پیش با کوله‌باری از انگیزه و اراده گرد هم آمدیم تا در صنعتی که ریشه‌اش را باید در دل تاریخ جُست، دریچه‌ای به سوی نوآوری و خلاقیت بگشاییم؛ و اینگونه بیمه زندگی باران متولد شد.

ایمان استوار و عزم راسخ را توشه راهمان کردیم و با دلی قرص به الطاف الهی، قدم در مسیر گذاشتیم و حاصل آن اعتمادی است که همواره قوت قلبمان بوده و سبب شده با سری برافراشته در برابر چالش‌های مسیر بایستیم و قوی‌تر برای تامین حقوق ذی‌نفعان تلاش کنیم.

 

اکنون در آستانه پنج‌سالگی و با شروع سال جدید، با تکیه بر اعتماد بیمه‌گزاران، حمایت سهامداران، تخصص همکاران، تدبیر مدیران و تلاش مستمر و در خور تقدیر شبکه فروش، بیمه باران گامی دیگر به سوی پیشرفت و تعالی برخواهد داشت تا بتواند مانند سالیان گذشته با ارائه محصولات متنوع و کارآمد، همواره پاسخ مناسبی برای تامین امنیت خاطر مردم کشورمان باشد.

در پنجمین سالروز تاسیس بیمه باران، قدردان حضور و همراهی شما در این سفر مملو از تجربه و خاطره هستیم و در این مسیر روشن و بارانی گام برمی­داریم. ایمان داریم جز با مهر و همدلی شما پیمودن این مسیر میسر نمی‌شد و تداوم حضورتان در روزهای پیش رو، توشه ما برای اندیشه، کار و پیش رفتن است.

اکنون با اتکاء به یاری خداوند قادر و متعال و بهره­مندی از تجارب ارزشمند و توانمندی تمامی اعضای این خانواده که رفته‌رفته همچون شاخه‌ساران بسط می‌یابد، چشم‌انتظار رسیدن فصلی پربارتر و سپهری پر باران‌تر بر عرصه این کهن سرزمین هستیم.

علیرضا هادی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: