فولاد سفیددشت

آغاز عملیات توسعه فضای سبز کارخانه فولاد سفیددشت با کاشت ۲۵۰۰ اصله درخت

کدخبر : 595936

با حضور مدیرکل محیط زیست استان، مدیر منابع طبیعی استان، رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و مدیرعامل و مدیران شرکت فولاد سفیددشت، توسعه فضای سبز این کارخانه با کاشت 2500 اصله درخت آغاز شد.

مدیر نیروی انسانی شرکت فولاد سفیددشت در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی در این باره گفت: باتوجه به لزوم حفظ محیط زیست، و صیانت از هوای پاک و ارتقای فرهنگ زیست محیطی، توسعه فضای سبز شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال وبختیاری طبق برنامه ریزی در حال انجام است.

به گفته رامین لطفی، بر اساس همکاری و مشاوره با مرکز تحقیقات کشاورزی و سازمان منابع طبیعی و محیط زیست استان و در راستای حفاظت و ارتقای محیط زیست، گونه های قابل کشت و مناسب اقلیم منطقه شناسایی گردید و مناطق قابل کشت در شرکت در دو نقطه مطابق طرح جامع شرکت انتخاب شد.

وی افزود: باتوجه به بارندگی و نامناسب بودن آب و هوا در روزهای پایانی سال گذشته، امروز کاشت این گونه ها آغاز گردید و پیش بینی می شود با کاشت حدود ۲۵۰۰ اصله درخت مساحت فضای سبز شرکت به ۱۸ هکتار افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت فولاد سفیددشت به عنوان بزرگترین واحد صنعتی استان در کنار تولید پایدار، بر اساس مسئولیت های اجتماعی خود حرکت در مسیر تولید فولاد سبز با کم کردن ردپای کربن، توسعه فضای سبز و ارتقای نگرش زیست محیطی را سرلوحه اهداف شرکت قرار داده است

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: