منطقه آزاد قشم

برقراری مجدد پرواز مشهد به قشم

کدخبر : 596121

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم از برقراری دوباره مسیر پروازی از مشهد مقدس به جزیره جهانی قشم و بالعکس، خبر داد.

ناصر رجبی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: این مسیر پروازی برای دو روز در هفته، یکشنبه و چهارشنبه توسط شرکت هواپیمایی سپهران برقرار شده و علاقمندان سفرهای هوایی از همین هفته می‌توانند در این مسیر تردد نمایند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، وی تصریح کرد: با توجه به کاهش تعداد مسافران پرواز مسیر قشم به مشهد مقدس و بالعکس این پرواز کنسل شده بود اما با مذاکرات انجام شده با شرکت هواپیمایی سپهران و به منظور حفظ این مسیر پروازی و رفاه حال مسافرین، مسیر پروازی یاد شده بار دیگر توسط شرکت سپهران برقرار گردید.

به گفته مدیرکل فرودگاه بین‌المللی منطقه آزاد قشم، افزایش مسیرهای پروازی از استان‌های مختلف کشور به مقصد جزیره جهانی قشم با توجه به موقعیت بسیار ارزشمند گردشگری طبیعی این منطقه و به حد نصاب رسیدن علاقمندان سفر به این جزیره از نقاط مختلف کشور امکانپذیر می‌باشد.

وی بیان داشت: هم اینک هموطنانمان از پنج فرودگاه داخلی شامل تهران، شیراز، اصفهان، ساری و مشهد و دو فرودگاه بین‌المللی دُبی امارات متحده عربی و مسقط عمان می‌توانند هر هفته به جزیره جهانی قشم سفر کنند.

جزیره جهانی قشم به عنوان بزرگترین جزیره خیج فارس و بزرگترین جزیره غیر مستقل جهان در جنوب ایران قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: