بانک توسعه تعاون

بازدید مدیرشعب استان خراسان رضوی از بزرگترین معادن سنگ آهن کشور

کدخبر : 596437

مدیر شعب بانک توسعه تعاون خراسان رضوی با حضور در شهرستان های تربت حیدریه و خواف از معادن سنگ آهن بازدید به عمل آورد.

در دیدار دو روزه مدیر شعب استان خراسان رضوی از شعب تربت حیدریه و خواف، از بزرگترین معادن سنگ آهن کشور هم بازدید به عمل آمد.

رئوف احمدی در این بازدیدها با بیان اینکه خراسان رضوی یکی از قطب های تولید سنگ آهن است، گفت: تلاش می کنیم که به عنوان یک عامل موثر در این فرایند تعریف شویم و از این طریق نقشی مهم و موثر در تولید یکی از محصولات استراتژیک کشور داشته باشیم.

احمدی در بازدید از معادن سنگ آهن احیاء،سنگان وکسری واقع در شهرستان خواف درنشست با مدیران این مجموعه های مهم تولیدی محصولات متنوع و مختلف بانک را ارائه و گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک تخصصی آماده است تا به عنوان حامی موثر در راستای افزایش تولید و اشتغال در استان خراسان رضوی در این معادن نقشی موثر ایفا کند.

در این دیدارها مدیران معادن سنگ آهن خواف تمایل و اشتیاق خود را جهت همکاری و مشارکت ابراز و جهت انعقاد تفاهم نامه پیشنهادهای خودشان را مطرح کردند.

گفتنی است بازدید از شعب تربت حیدریه و خواف و همچنین نشست با کارکنان و بررسی عملکرد شعب از برنامه های این دیدار دو روزه بود.

معاون اداری پشتیبانی، معاون اعتباری و حقوقی، کارشناس حقوقی و کارشناس بازاریابی مدیریت شعب استان در این سفر دو روزه رئوف احمدی را همراهی می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: