علیرضا قیطاسی تأکید کرد:

اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری

کدخبر : 596439

سرپرست بانک دی بر تعهد کامل این بانک برای پرداخت تسهیلات خرد و تکلیفی و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

علیرضا قیطاسی در نخستین نشست ستاد همت در سال جاری با اشاره به اثربخشی طرح همت و رشد مناسب منابع بانک طی سال گذشته گفت: جذب منابع ارزان قیمت و اعطای تسهیلات خرد اولویت استراتژیک بانک در سال جاری است که این هدف منوط به حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید از طریق ارائه خدمات مطلوب و مشتری‌مداری است.

وی با تاکید بر دستاوردهای بانک طی دو سال گذشته در حوزه‌های گوناگون گفت: انضباط مالی ایجاد شده در بانک و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی، انتشار به موقع صورت های مالی، برگزاری مجامع، اراده جدی در واگذاری املاک مازاد، کاهش مطلوب NPL و … حاکی از جهت‌گیری صحیح بانک در مسیر اهداف کلان است.

وی در پایان تأکید کرد: امیدوارم در سال جاری با پیاده‌سازی مدل جدید بهره‌وری در بانک و مدنظر قرار دادن عملکرد افراد در بهروه‌وری واحدها، شاهد پویایی در تحقق برنامه‌های عملیاتی و اهداف ترسیم شده باشیم.

در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران ارشد بانک برگزار شد، گزارشی از عملکرد شعب در جریان اجرای طرح همت ارائه و راهکارهای تقویت آن بررسی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: