مومو سارا و نیکا را نیز درگیر کرد + عکس

مومو سارا و نیکا را نیز درگیر کرد + عکس
کدخبر : 535019

نیکا فرقانی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود درباره چالش مومو نوشت: حواستون باشه....

سارا و نیکا از افراد پر حاشیه فضای مجازی هستند . سارا و نیکا در 6 فصل سریال پایتخت بازی کرده اند . سارا و نیکا دوقلو های پرحاشیه پایتخت هستند . پست جدید سارا و نیکا را در ادامه در مورد مومو می بینید . 
 
 
 

سارا و نیکای پایتخت هم گرفتار چالش مومو شدند + عکس
 
 

نیکا فرقانی با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود درباره چالش مومو نوشت: حواستون باشه....

 

WhatsApp Image 2020-10-20 at 20.12.07

توضیحاتی درباره چالش مومو:

 

طی روزهای گذشته و بخصوص از روز پنجشنبه تا کنون کارشناسان پلیس فتا  بالغ بر صدها تماس تلفنی مبنی بر ترس شهروندان در چالش مومو و اضطراب ناشی از آن دریافت کرده و پاسخ لازم را ارائه کرده اند.

 

گفته می‌شود این چالش کودکان را به خودکشی و حملات خشونت‌آمیز تشویق می‌کند؛ اما کارشناسان و مسئولان می‌گویند این چالش ابداً جدی نیست.

 


خبرداغ : سلفی مهران مدیری و همسرش لورفت ؟ + بیوگرافی و عکس


 

داستان خطرناک شدن Momo از فیس بوک آغاز گردید. پس از معرفی و مشهور شدن این مجسمه، در یک گروه فیس بوک، کاربران برای ایجاد ارتباط با یک شماره ناشناس به چالش کشیده شدند. برخی از آن‌ها چنین بیان می‌کردند که اگر پیامی را برای مومو ارسال کنند، مومو پاسخ آن‌ها را با تصاویری وحشتناک، خشونت آمیز و حتی تهدید می‌دهد.

 

چالش نهنگ آبی به عنوان چالش اینترنتی چندسالی است که در دنیا به راه افتاده است و هنوز هم در سراسر جهان قربانی می‌گیرد. پس از این چالش گروه‌های مختلفی با هدف ترغیب جوانان و نوجوانان به خودکشی طراحی شد که هر کدام با الگویی خاص تلاش کردند به افراد آسیب بزنند. بر همین اساس اوایل اسفند ۹۷بازی یا چالشی جدید در شبکه اجتماعی واتس اپ به راه افتاده است که با نام مومو یا Momo معروف است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴۹ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: