تهدید شیوع کرونا،فرصتی برای کتاب خوانی

آغاز به کار اولین نمایشگاه مجازی کتاب شرکت پالایش نفت تهران

آغاز به کار اولین نمایشگاه مجازی کتاب شرکت پالایش نفت تهران
کدخبر : 539066

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر توسعه سرمایه های انسانی و پشتیبانی شرکت پالایش نفت تهران از برگزاری نمایشگاه سالانه کتاب و لوازم التحریر این شرکت به صورت مجازی برای اولین بار از امروز (15بهمن ماه) خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: حمیدرضا جعفری با اعلام این خبر گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و با تاکید رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اولین نمایشگاه مجازی کتاب  شرکت پالایش نفت تهران  آغاز شد.

 وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه اعتلای فرهنگ کتاب خوانی در بین کارکنان و خانواده ایشان است که در سالیان اخیر مورد توجه قرار گرفته است.در این نمایشگاه با توجه به رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا،فرصتی شد که خانواده ها بتوانند ضمن دور زدن کرونا، با برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب در این امر فرهنگی شرکت نمایند.

      با موافقت هیئت مدیره محترم شرکت همکاران گرامی (اعم از رسمی، قراردادی، پیمانکاری، پوششی و پیمان های جاری)  می توانند کتب مورد علاقه خود را با نصف قیمت درج شده در پشت جلد کتاب تا سقف ۴میلیون و ۸۰۰ هزار ریال خریداری نمایند. 

      جعفری در ادامه با اشاره به روند تسهیل شده سفارش گذاری و تحویل سفارشات تصریح کرد: عموم همکاران گرامی و خانواده محترمشان می بایست جهت خرید کتاب، لوازم التحریر،سی دی های آموزشی و بازی های فکری به سایت www.almasdanesh.ir مراجعه نموده و بر اساس راهنمایی های اعلام شده نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

 اولین نمایشگاه مجازی کتاب  شرکت پالایش نفت تهران  از امروز آغاز و تا ۱۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: