مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت ملی حفاری:

تعامل و همکاری با سازندگان داخلی زمینه اشتغال بالغ بر سه هزار نفر فراهم آورده است

تعامل و همکاری با سازندگان داخلی زمینه اشتغال بالغ بر سه هزار نفر فراهم آورده است
کدخبر : 540571

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: تعامل و همکاری با سازندگان و صنعتگران داخلی زمینه اشتغال بالغ بر سه هزار نفر را در واحدهای بزرگ، متوسط و کارگاه های کوچک صنعتی فراهم آورده است.

به گزارش شما و اقتصاد:  ایران مهدی عرشیان با اشاره به همکاری، همیاری و حمایت های این شرکت از سازندگان که در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و برنامه های وزارت نفت صورت می پذیرد، افزود: ملی حفاری  در یک دهه  گذشته ، تاکنون با بیش از ۴۰۰ شرکت سازنده داخلی همکاری داشته است.

وی با بیان اینکه از این تعداد سازنده ۷۰ درصد در استان خوزستان و ۳۰  درصد از سایر استان های کشور می باشند، اظهار کرد: در این مدت افزون بر هفت هزار قطعه منحصـر بفرد سـاخت داخـل شده است.

عرشیان با این توضیح که علاوه براین تعداد ۳۴ تجهیز راهبردی صنعت حفاری در دو بخش پژوهش و فناوری و مهندسی ساخت در قالب قراردادهای مختلف با دانشگاه ها و سازندگان به طور کامل ساخت داخل و بومی سازی شده است، گفت: در مدت پیش گفته هشت هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بابت ساخت قطعات و تجهیزات در داخل توسط این شرکت هزینه گردیده که بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال نسبت به خرید از منابع خارجی برای شرکت صرفه جویی حاصل شده است.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسـی ساخت شرکت ملی حفاری ایران افزود: این مدیریت در بخش پژوهش وفنـاوری تـاکنون با بیش از ۳۰ دانشـگاه و مرکز علمی پژوهشـی ارتباط نزدیک دارد  که از این طریق افزون بر ۸۰ پروژه پژوهشـی در زمینه تهیه دانش فنی و سـاخت تجهیزات مختلـف در خصوص نمودارگیری چاه های نفت و گاز، حفاری جهت دار و تجهیزات مختلف دستگاه های حفاری به مبلغ ۴۸۰ میلیارد ریال عقد قرارداد گردیده است.

وی یادآور شد:  مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت دارای دو بخش اصـلی است که بخش پژوهش و فناوری متولی ارتباط با دانشـگاه ها و مراکز علمی و اسـتفاده از ظرفیت های آنها جهت رفع چالش ها و نیز توسعه شرکت می باشد و بخش مهندسـی و فناوری ساخت مسئولیت ساخت داخل قطعات پر مصرف صنعت حفاری را با همکاری سازندگان داخلی بر عهده دارد.

روابط عمومی شرکت ملی حفاری

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: